دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 15:39

ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی آغاز شد

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان جذب هیئت علمی آغاز شد.
کد خبر : 358165

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدرضا رضوان‌طلب درباره حضور در میز خدمت این وزارت به منظور پاسخگویی و ارتباط مستقیم با مراجعان گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصمیم بر آن شد، مسئولان از نزدیک پاسخگوی مراجعان باشند و به سئوالات و مشکلات آنها پاسخ دهند.


وی با بیان اینکه مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم یک ستاد است و وظیفه آن پاسخگویی به دانشگاه‌ها است و مسئولیت پاسخگویی به افراد جزو وظایف آن محسوب نمی‌شود، اظهار کرد: پاسخگویی در این مرکز همیشه دایر است اما اینکه مسئولان خودشان مستقیما حضور داشته باشند و پشت میز خدمت بنشینند، بسیار ارزشمندتر خواهد بود.


رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی به اعلام دو فراخوان از سوی این مرکز اشاره کرد و گفت: همان‌طور که دانشگاهیان اطلاع دارند، هرسال در شهریور و بهمن‌ماه دو فراخوان اعلام می‌شود که بر همین اساس امروز (۱۵ بهمن‌ماه) زمان شروع ثبت‌نام متقاضیان عضویت هیئت‌های علمی است که از طریق سیستم جذب، آمادگی خود را برای حضور در دانشگاه‌های سراسر کشور اعلام می‌کنند.


وی ادامه داد: درخواست متقاضیان پس از ثبت، مستقیماً به دانشگاه‌ها فرستاده می‌شود و دانشگاه‌ها سه ماه فرصت بررسی آن‌ها را دارند و یک ماه بعد از آن نیز پرونده برای تأیید نهایی به وزارت علوم می‌آید.


رضوان طلب افزود: در مجموع ظرف چهار ماه و نیم باید پاسخگویی به متقاضیان انجام شود.


انتهای پیام/4040


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته