دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1397 - 12:19
حجت الاسلام رستمی:

یک‌هزار دانشجوی زیارت‌اولی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت:از آذرماه سال جاری یک هزار دانشجوی زیارت اولی به مشهد مقدس مشرف شده‌اند.
کد خبر : 355338
887999988888.jpg

به گزارش  گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مركز ارتباطات و اطلاع ‌رسانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی در جمع دانشجویان زائر اولی طرح مهمان رضوی؛ که در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: امام هشتم (ع) امام مهربانی است و زمانی که در حرم این امام رئوف قرار می‌گیرید انگار در پناه مهربانی قرار گرفته‌اید.


رئیس نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع این دانشجویان در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی با اشاره به این که دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله دانشگاه‌های تراز اول  کشور است؛ گفت: همیشه به شما جوانان دانشجو امید زیادی داشته‌ایم و امیدواریم در آینده و در پناه امام رئوف  به جامعه خود خدمت کنید.


وی با بیان این مطلب که وجود تمامی انسان‌ها مانند شمع است و روشنایی این شمع محیط را روشن می‌کند و  خاموشی آن محیط را تاریک می‌‌کند؛ گفت: زیارت امام رضا(ع) مانند این است که شمع وجودی انسان در کنار شعله‌ای همیشه فروزان قرار بگیرد و روشن بماند و دیگران را نیز روشن کند.


رئیس نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خصوص اهمیت زیارت امام رضا(ع) و آثار برکات آن اظهار کرد: این زیارت آنقدر اهمیت دارد که کسانی که به دیدار زائر این امام همام بیایند خدا ثواب زیارت امام هشتم(ع) را به آنان می‌دهد.


رستمی خاطرنشان کرد: در فضیلت زیارت روایات عجیب بسیاری آمده به این خاطر که  زیارت همه‌اش عبادت است، چون انسان در زیارت به توحید، نبوت و معاد اعتراف می‌کند.


لازم به ذکر است، از ابتدای آذرماه سال جاری بالغ بر یک هزار دانشجوی زیارت اولی به همت مرکز فرهنگی آموزشی دانشگاهیان و با همکاری آستان قدس رضوی به مشهد مقدس مشرف و حرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را زیارت کرده‌اند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته