دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1397 - 02:40
توئیت‌خوان؛

رئیس‌جمهور به انبوه خواسته‌های مردم توجه کند

صفحه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در توئیتر با انتشار پیامی به سخنان رئیس‌جمهور درباره مقابله با خواسته مردم، واکنش نشان داد.
کد خبر : 355226
images.png

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در صفحه خود در توئیتر با بازنشر سخنان رئیس جمهور با عنوان سخن بزرگان واکنش نشان داد.


در این پیام به سخنان رئیس جمهور درباره فیلترینگ فضای مجازی که گفته‌ است «مقابله با خواسته مردم، شرعی و قانونی نیست»؛ اشاره کرده و با اشاره به لیستی از خواسته‌های مردم از رئیس جمهور خواسته شده است به انبوه خواسته‌های مردم توجه کند.


در پیام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر نوشته شده است: سلمنا یا شیخ، ولی ضمناً، گران نشدن خودرو، لغو حقوق‎‌های نجومی و لغو امضای طلایی وزرا هم خواسته مردم است.


در ادامه این پیام تأکید شده است: محاکمه وابستگان رئیس‌جمهور هم خواسته مردم است و همسان بودن مسئولان با مردم در شرایط تحریم و وضعیت سخت اقتصادی هم خواسته مردم است.


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش دیگری از پیام خود اشاره کرده است: اجرای شفافیت در امور غیرنظامی، به همراه قانون‌مداری برای رئیس جمهور و همه مسئولان هم خواسته مردم است.


در پایان این پیام خطاب به رئیس جمهور نوشته شده است: شما یک قدم برای آموزش اخلاق اسلامی و فرهنگ‌سازی بردارید، آن‌ وقت از نیاز نداشتن به فیلترینگ سخن بگوئید.


انتهای پیام/4115/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته