دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1397 - 06:50
میرزاحسینی در گفتگو با آنا:

مسابقه داده‌کاوی با جوایز میلیونی برگزار می‌شود

عضو کادر اجرایی مسابقه داده‌کاوی گفت: شرکت‌کننده‌ها باید داده‌هایی را که طراح مسابقه در اختیار اعضا قرار می‌دهد پردازش کنند.
کد خبر : 352883

اشکان میرزاحسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص مسابقات ملی داده‌کاوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توضیح داد: این مسابقه برای دومین بار برگزار می‌شود و سال گذشته اولین دوره مسابقه با استقبال برگزار شد و شرکت‌کننده‌ها باید داده‌هایی را که طراح مسابقه در اختیار اعضا قرار می‌دهد، پردازش کند.


وی افزود: این رقابت در دو مرحله و به‌ صورت تیم‌های سه نفره انجام می‌شود و اختتامیه آن نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود. به سه تیم برگزیده  به ترتیب رتبه، جایزه 4 میلیون تومانی، جایزه 3 میلیون تومانی و جایزه 2 میلیون تومانی اهدا می‌شود.


عضو کادر اجرایی این مسابقه اظهار کرد: به دلیل آنکه این مسابقات در خارج از کشور رواج دارد و در ایران زیاد به موضوعاتی نظیر داده‌کاوی پرداخته نمی‌شد، تصمیم گرفتیم این مسابقه را برگزار کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت این مسابقه به نشانی www.autdmc.ir اطلاعات بیشتری را کسب کنند.


انتهای پیام/4085/ 4122/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: امیرکبیر مسابقه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته