دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1397 - 09:30
در 27‌ دی‌ماه؛

نشست هماهنگی مسئولین عتبات دانشگاهیان برگزار می‌شود

نشست هماهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور مسئولین و کارشناسان سراسر کشور روز پنج شنبه۲۷ دی ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر : 352361

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، نشست هماهنگی عتبات دانشگاهیان با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد رضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، معاونین ستاد، مسئولین شوراهای هماهنگی و کارشناسان عتبات سراسر کشور روز پنج شنبه 27 دی ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


این مراسم با هدف آسیب شناسی دوره نوزدهم عتبات دانشگاهیان ،انجام برنامه ریزی های قبل از سفر دوره بیستم و هماهنگی ویژه جهت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات است.


در این همایش، مسئولین و عوامل کاروان های دانشگاهیان گردهم آمده و در خصوص این سفر به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.


گفتی است؛ بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از بهمن ماه آغاز و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد یافت.


جلسات آموزشی ویژه زائرین دانشگاهی عتبات استان تهران از 26دی ماه سال 97در تهران آغاز بکار خواهد کرد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.


لازم به ذکر است براساس اعلام ستاد عتبات دانشگاهیان؛ برای کاروان‌های دانشگاهی یک جلسه آموزشی در نظر گرفته شده است که در این جلسات در خصوص آداب زیارت و مسائل اجرایی توضیح داده خواهد شد؛ این کلاس‌ها به منظور آمادگی زائرین با احکام، آداب زیارت و مسائل اجرایی سفر برنامه ریزی شده است و حضور دانشگاهیان زائر در آن ضروری است.


زمان برگزاری جلسات آموزشی تهران به تدریج و بر اساس تاریخ اعزام از سایت لبیک و همچنین توسط مدیر کاروان به اطلاع زائرین خواهد رسید.


زمان بندی جلسه آموزشی زائرین سایر استان‌ها صفحه استان‌های سایت لبیک اعلام خواهد شد.


اولین جلسه آموزشی در تهران روز چهارشنبه 26 دی‌ماه در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته