دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1397 - 10:26
در نامه‌ای؛

ارائه مجوز به اثر گرافیست سیاسی صهیونیستی محکوم است

بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در نامه ای به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارائه مجوز به اثر شهروند اسرائیلی اعلام نارضایتی کرد.
کد خبر : 350580
636739999287455922_md.jpg

به‌گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران ، چندی پیش در نمایشگاهی که در باغ موزه قصر با عنوان «به رنگ حیات» برگزار شد، اثر  «یوسی لمل» شهروند اسرائیلی و گرافیست سیاسی صهیونیستی در کنار دیگر آثار به عنوان اثر منتخب انتخاب شده و به‌نمایش در آمد. لذا بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارائه مجوز به این اثر اعلام نارضایتی خود را ابراز داشت.


در این نامه آمده است: همانطور که مستحضرید و در اساسنامه و شرح وظایف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آورده شده، این سازمان وابسته به شهرداری با عنایت به مساعدت مقام معظم رهبری و دستور ایشان، به‌منظور اعتلای هنر و تعالی فرهنگ عمومی تشکیل شده است. 


بسیج دانشجویی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در ادامه نوشته است: لکن اخبار منتشر شده حاکی از آن است که نمایشگاهی با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و باغ موزه قصر با عنوان  «به رنگ حیات» برگزار شده و اثر  «یوسی لمل» شهروند اسرائیلی و گرافیست سیاسی صهیونیستی در کنار دیگر آثار به عنوان اثر منتخب به نمایشگاه راه یافته است. محکوم بودن چنین اقدامی به همان اندازه بدیهی بوده که هرگونه رسمیت بخشیدن به این رژیم غاصب مورد نکوهش و غیر قانونی است. ارائه مجوز به اثر چنین چهره مشهور آن هم در عصری که با جستجوی ساده، پیشینه افراد قابل دسترسی است،‌ قابل اغماض نمی‌باشد.


در پایان این نامه آمده است: لذا از جنابعالی انتظار می‌رود نسبت به جبران خطای واضح در مجموعه تحت مدیریت خود اقدام و واکنش خود را رسانه ای نمایید تا هرگز شاهد کوچکترین نشانه ای از ارتباط با این رژیم جنایتکار در جمهوری اسلامی نباشیم.


انتهای پیام/4107/
 


انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج دانشجویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته