دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مولایی‌منش:

همایش قوای محرکه نوین در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

 اولین همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین ۸ و ۹ اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.
کد خبر : 350397
_L3H5563.jpg

غلامرضا مولایی‌منش در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص برگزاری همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین گفت:  اولین همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین با کارکردهای جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ایستگاهی و با محوریت انواع خودروهای برقی شامل هیبریدی، باتری، پیل سوختی، سلول خورشیدی در ۸ و ۹ اسفندماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.


وی افزود: این همایش در دانشکده و پژوهشکده مهندسی خودروی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود و علاوه بر ارائه مقالات، برپایی نمایشگاه جانبی، کارگاه‌های تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و پنل صنعتی از دیگر برنامه‌های این همایش است.


مولایی‌منش ادامه داد: موضوع حمل‌ونقل پیشرفته در جهان اهمیت زیادی دارد و یکی از مباحث آن حمل‌ونقل برقی یا پاک نام دارد  که بیش از یک دهه است  در کشورهای پیشرفته بر روی آن سرمایه‌گذاری می‌شود.


دبیر همایش بین‌المللی قوای محرکه نوین در ادامه بیان کرد: برای حضور در این همایش بین‌المللی از کشورهای اروپایی نظیر نروژ و شرکت تسلا در ایالات‌متحده امریکا دعوت‌ شده تا ضمن شرکت در این همایش، سخنرانی نیز داشته باشند.


وی تأکید کرد: همچنین نمایندگانی از کشور ژاپن نیز به دلیل آنکه در حوزه حمل‌ونقل پیشرفته فعالیت دارند و دغدغه محیط زیستی در این کشور وجود دارد، می‌توانند با سخنرانی در این همایش، دیگر علاقه‌مندان را از تجربیات خود آگاه کنند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مقالات به این رویداد بین‌المللی تا ششم بهمن‌ماه اعلام‌ شده است و امکان تمدید وجود ندارد.


انتهای پیام/4085/ 4122/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: همایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته