دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1397 - 00:35
در طرح «یلدای مهربانی»؛

کمک‌های دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به خانواده‌های نیازمند رسید

با برگزاری طرح «یلدای مهربانی» در دانشگاه امیرکبیر مواد اولیه غذایی اهدایی دانشجویان به خانواده‌های نیازمند تهرانی رسید.
کد خبر : 350084
photo_2016-12-15_21-49-52-415x260.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، خبرهای امروز بُرد انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر حاکی از آن بود که با برگزاری طرح «یلدای مهربانی» در دانشگاه امیرکبیر مواد اولیه غذایی اهدایی دانشجویان به دستان خانواده‌های نیازمند تهران رسید.


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر پیش از این طی فراخوانی در بُردِ خود از دانشجویان خواست تا به یاری همنوعان بپردازند در همین راستا در تصویر جدیدی که در برد این تشکل دانشجویی نصب شده است از اجرای کامل این طرح خبر داده شده است.


در محتوای این پوستر آمده است: «پس از آن‌که در سال گذشته با خرید یک عدد کانکس برای خانواده ای کرمانشاهی و در سال 95 با خرید شال و کلاه برای کودکان کار و پخش 600 عدد غذا در محله ای فقیرنشین، توانستیم با کمک شما پیام همدلی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر را به هموطنانمان برسانیم، امسال نیز با همیاری و همدلی شما توانستیم برای 6 خانواده نیازمند، مواد اولیه غذایی تهیه کنیم. از شما متشکریم».


انتهای پیام/4107/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته