دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1397 - 10:18
معاون فرهنگی وزیر علوم:

دانشگاه از ابتدای جنگ در میدان جهاد و مبارزه حضور داشت

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:دانشگاه در همه رویدادهای بزرگ تاریخی، اجتماعی و سیاسی حضور دارد.
کد خبر : 349664
1546666539-photo-2019-01-04-18-05-55.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، غلامرضا غفاری در مراسم گرامیداشت سی‌ و هشتمین سالگرد شهادت حسین علم‌الهدی و یارانش که در یادمان شهدای هویزه برگزار شد، ضمن بزرگداشت سی‌ و هشتمین سالگرد حماسه هویزه اظهار کرد: ۱۶ دی روزی است که شهید علم‌الهدی و همرزمان ایشان حماسه هویزه را آفریدند. به نمایندگی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وظیفه خود دانستم که در این محل شریف حضور پیدا کنم و یاد و خاطره شهیدان عزیزمان به‌خصوص شهدای دانشگاه را گرامی بداریم.


غفاری با بیان اینکه حماسه هویزه بیانگر این است که دانشگاه از ابتدای جنگ تحمیلی در کنار مجموعه‌های دیگر در میدان جهاد و مبارزه حضور داشت، گفت: این حضور تاکنون نیز استمرار دارد چراکه دانشگاه امروز در همه رویدادهای بزرگ تاریخی، اجتماعی و سیاسی حضور دارد.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: امید داریم فرهنگ ایثار و شهادت که برآمده از سیره همه شهدا، به‌ویژه شهیدان دانشجو است، همچنان در فضای دانشگاه باقی بماند و بتوانیم این فرهنگ را در میان دانشجویان ترویج دهیم و مبنای عمل و رفتار و کنش آن‌ها باشد.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته