دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 دی 1397 - 11:03
یک تشکل دانشجویی:

9 دی یاران وفادار و ناخالصی‌های انقلاب مشخص شدند

تشکل‌ خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در پیامی به‌مناسبت 9 دی اعلام کرد: 9 دی روز شفاف‌‌ کردن ياران وفادار انقلاب در قالب خودی  و غيرخودی است.
کد خبر : 348211

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تشکل‌ اسلامی سیاسی خواهران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در پیامی به‌مناسبت 9 دی اعلام کرد:  ٩ دی طغيان اقيانوس انقلاب اسلامی ايران برای اثبات حقانيت قيام ملت عزيز در برابر استكبار و طاغوت زمان با برون ريختن ناخالصی‌های انقلاب است.


در ابتدای این پیام آمده است: حماسه ٩ دی طغيان اقيانوس انقلاب اسلامی ايران برای اثبات حقانيت قيام ملت عزيز در برابر استكبار و طاغوت زمان با برون ريختن ناخالصی‌های انقلاب و برطرف‌كردن ناراستی‌ها و نادرستی‌ها، شفاف‌‌کردن ياران وفادار انقلاب در قالب خودی و غيرخودی است.


در ادامه عنوان شده است: از ويژگی‌های بارز انقلاب اسلامی پاک‌كردن صورت مسائل غلط در برهه‌های مختلف آن است كه بی‌شک می‌توان آن را دليلی بر اتصال و انتساب اين حكومت مردمی به زعامت احياگر اسلام ناب محمدی(ص) در دنيای معاصر -حضرت امام راحل(ره)-رهبری داهيانه ناخدای مدبر كشتی انقلاب، مقام معظم رهبری به انقلاب جهانی منجی آخرالزمان، فريادرس بی‌پناهان، عدالت‌گستر جهانيان، امام به ظاهر غایب از نظر حضرت مهدی(عج) دانست، زيرا در حكومت مهدوی جايگاهی برای عناصر دو چهره، دست نشانده، نان به نرخ روز خور، كج‌انديش، مأيوس، بی‌عدالت، ظالم، ترسو، ذليل و ... وجود ندارد و سربازان نظام اسلامی حكومت معصوم عليهم السلام را نيروهايی شجاع، توانمند، متقی، اميدوار، عادل، عالم، خادم، خوش سيرت و خوش صورت و ... تشكيل می‌دهد.


در بخش دیگری از این نامه آورده شده است: اين انقلاب وظيفه دارد با نظر به گزارش تاريخ از مصيبت‌هايی كه بر سر اين ملت ستم‌ديده وارد شده، از تكرار تاريخ جلوگيری کند، هويت ايرانی اصيل را حفظ کرده، تمدن كهن ايرانی را تبليغ، تجليل و تثبيت کند و دنيا را به ماهيت ايرانی موقر، هنرمند، اديب، خلاق، متفكر، اهل حرف و فنون، سياست و مديريت متذكر شود.


در پایان آمده است: جا دارد «روز بصيرت» را كه نامی بسيار شايسته و درخور شأن از سوی رهبری معظم انقلاب است گرامی داشته و با مطالعه  تاريخ اسلام و تاريخ انقلاب اسلامی ايران بر فهم و بينش خود افزوده تا بتوانيم قدم‌های مؤثری در تعالی ايران عزيز اسلامی‌مان برداريم و مراقب باشيم تا خون‌های پاک و مقدسی كه برای آبياری و به ثمر رسيدن اين انقلاب شكوه‌مند ريخته شده، به هدر نرود.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

برچسب ها: 9دی تشکل دانشجویی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته