دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 19:00
محمدصابر باغخانی:

9 دی امسال پاسخ محکمی به دشمنان است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه امسال در 40سالگی انقلاب اسلامی پاسخ محکمی به تبلیغات وارونه دشمنان است.
کد خبر : 348126
395312_630.jpg

محمدصابر باغخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: نکته‌های فراوانی در شروع حماسه 9 دی در سال 88 نهفته است که در آن ملت پاسخ همه مخالفین و معاندین را با حضور پرشور خود دادند و پایبندی خود را به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.


وی در ادامه افزود: یک نکته مهم، 9 دی امسال را بی‌نظیر و حائز اهمیت خاص ساخته است و آن‌هم 40 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی است، بسیاری از شبکه‌ها و کانال‌های خبری معاند و مخالف نظام در حال وارونه نشان دادن حوادث و وضعیت کشور هستند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: شبکه‌های معاند و مخالف نظام به دنبال این هستند که دستاوردهای نظام اسلامی را رو به افول می‌خوانند، ولی واقعیت این است که تلاش‌های گروه‌ها و احزاب معاند جهت براندازی و تخریب وجهه نظام اسلامی حتی زمانی که انقلاب در آغاز راه همچون نهالی نوپا بود بی‌نتیجه ماند، حالا که چون درخت تنومند و مستحکمی است، این تخریب‌ها هیچ اثری نخواهد داشت.


باغخانی تصریح کرد: روز 9 دی روز میثاق با ولایت است و هرساله مردم با حضور پرشور خود درصحنه و در وسط میدان، مُهری بر این میثاق‌نامه و مشتی بر دهان مخالفین نظام شکوهمند اسلامی می‌زنند.


وی در پایان سخنان خود گفت: تشکل‌های دانشجویی و در صدر این حرکت بسیج دانشجویی، بایستی بستری آماده کنند تا دانشجویان هر چه پرشورتر در این حماسه شرکت نمایند.


انتهای پیام/4115/ 4107/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته