دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1397 - 14:48
در بیانیه‌ جهاد دانشگاهی؛

بی‌بصیرتی عده‌ای خاص زمینه‌ساز تهاجم بزرگی شده بود

در بیانیه جهاد دانشگاهی آمده است: بی‌بصیرتی عده‌ای خاص و اتکای بی‌منطق آن‌ها به اطلاعات ناقص زمینه‌ساز آن تهاجم بزرگ روانی و رسانه‌ای شده بود.
کد خبر : 348009
1546078136-02228.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این نهاد به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.


در این بیانیه آمده است: خروش ملت مسلمان ایران در حماسه نهم دی‌ماه سال 1388 و درک بی‌نظیر آنان از مختصات تهاجم دشمن به ارزش‌ها و جمهوری اسلامی ایران که بی‌بصیرتی عده‌ای خاص و اتکای بی‌منطق آن‌ها به اطلاعات ناقص زمینه‌ساز آن تهاجم بزرگ روانی و رسانه‌ای شده بود، به فضل الهی در تاریخ حیات انقلاب اسلامی ماندگار و جاودانه شد.


در این بیانیه عنوان‌شده است: مردم بزرگ ایران در آن روز تاریخی با بصیرت و تبعیت از ولی‌فقیه به میدان آمدند و گام بعدی توطئه دشمن را که همانا ضربه زدن به اصل نظام و ارزش‌های آن بود، نقش بر آب کردند و امروز، گرامیداشت 9 دی، نماد تداوم وحدت و انسجام ملی، انقلابی‌گری آگاهانه، اعتماد به امداد الهی و پیروی از ولایت‌فقیه است که به‌حق، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام‌گذاری شده و درس‌ها و عبرت‌های فراوانی به همراه خود دارد.


در ادامه این بیانیه نوشته شده است: جهاد دانشگاهی ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی‌ماه، این مهم را یادآور می‌شود که حفظ روحیه انقلابی، دشمن‌شناسی و عمل بر اساس شاخص‌های ترسیم‌شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی چه از سوی مردم و چه از جانب مسئولان، همچنان به‌عنوان ملزومات اساسی هرگونه پیشرفت در کشور به‌حساب می‌آید.


در ادامه این بیانیه عنوان‌ شده است: اعضای این نهاد انقلابی که سرلوحه کارشان، فعالیت‌های دانش‌بنیان در بستر فرهنگ جهادی است بار دیگر اعلام می‌کنند که بر سر عهد خود با آرمان‌های امام خمینی (ره)‌ و رهبر معظم انقلاب اسلامی باقی خواهند ماند و همگام با اقشار مختلف ملت، امیدوار به آینده حرکت کرده و برای تحقق اهداف نظام در حوزه‌های مختلف فناوری، اقتصادی و اجتماعی تلاش خواهند کرد.


انتهای پیام/4084/ 4107/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته