دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1397 - 15:24
حسینی تودشکی مطرح کرد؛

احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی و شعبه دوم برج فناوری امیرکبیر

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه برنامه تأسیس برج شماره دو فناوری و مرکز خدمات آزمایشگاهی را در دستور کار دارد.
کد خبر : 346530
n82749511-72026244.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سید حسین حسینی تودشکی در مراسم بزرگداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر که عصر امروز در سالن اجتماعات مرکزی این دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر از لحاظ تولیدات علمی توانسته است در رتبه‌بندی QS رتبۀ خوبی را در دنیا کسب کند که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این رتبه‌بندی تأثیرگذار بوده‌اند.


وی تأکید کرد: این دانشگاه پنج حوزه اصلی انرژی، محیط زیست، سلامت، آب و ایمنی را مدنظر قرار داده چراکه در این پنج حوزه، کشور نیازمند کمک دانشگاه است. همچنین توانسته‌ایم جذب همکار پژوهشگر در دانشگاه داشته باشیم که تاکنون هشت نفر در این دانشگاه به‌عنوان همکار پژوهشگر جذب شده‌اند.


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: همچنین اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های شهرستان‌ها می‌توانند طی دو روز در دانشگاه با پژوهشگران همکاری داشته باشند.


وی به تأسیس برج شماره دو فناوری اشاره کرد و افزود: فرایند تأسیس این برج با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال انجام است و همچنین احداث مرکز خدمات آزمایشگاهی در بودجه 97 دیده شده که امیدواریم هر چه سریع‌تر محقق شود.


انتهای پیام/4060/4085/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: امیرکبیر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته