دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1398 - 15:57
مجتبوی در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

انتشار سند انتخاباتی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر/ تکیه بر مردم‌سالاری دینی و شروع با اصلاح ساختاری

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از انتشار سند انتخاباتی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر خبر داد.
کد خبر : 346126
43.jpg

سید حمیدرضا مجتبوی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ضرورت دوچندان مشارکت آگاهانه و مؤثر در انتخابات پیش رو به‌عنوان اولین انتخابات ملت ایران در ۴۰ سال دوم انقلاب، اظهار کرد: با ضعف آشکار احزاب در همراهی کردن مردم، به نظر می‌رسد بدنه دانشگاهی باید به انتشار معیارهای نمایندگان مطلوب و الزام کاندیداها به افزایش شناخت مردم بپردازد.


وی افزود: در این راستا، انجمن اسلامی دانشجویان با ارائه سندی اقدام به تشریح ویژگی‌های مدنظر فردی و مطالبات تخصصی از نمایندگان مردم در حوزه‌های مختلف کرده که این سند در ۲ بخش و ۱۱ صفحه ارائه شده است.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: از امروز (۱۵ بهمن) به مدت یک هفته پذیرای اعلام آمادگی کاندیداها از جناح‌های مختلف و ارائه مستندات درخصوص سوابق مورد مطالبه خواهیم بود و در نهایت، ۲۲ بهمن‌ماه انتشار لیست نهایی نفرات توسط این تشکل انجام می‌شود.


مجتبوی خاطرنشان کرد: بازگشت به مردم و ضرورت تجلی کامل مردم‌سالاری دینی، شعار و اولویت اصلی ما در این سند است که امیدواریم با الزامات اجرایی طرح شده در سند، تا حد خوبی در خانه ملت محقق شود.


متن کامل این سند را از لینک زیر می توانید دریافت کنید:


سند انتخاباتی انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته