دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

در ایران چگونه می‌توان از تبلیغات گوگل استفاده کرد؟

گوگل ادز را می‌توان به جرات موثرترین، به صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین رسانهٔ تبلیغاتی دنیا نامید. تبلیغات در سیستم گوگل ادوردز بسیار آسان، قابل درک و منصفانه است.
کد خبر : 345850
11.jpg

گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرایط استفاده از مزایای گوگل ادز برای کسب و کارهای ایرانی چگونه است؟


متاسفانه به علت تحریم‌هایی که همواره کشور ما با آنها دست به گریبان بوده است، ایرانیان فرصت بهره‌مندی از بسیاری فرصت‌های برابر در دنیای فوق‌العاده رقابتی کسب و کارهای جهانی را نداشته‌اند. اما خوشبختانه همواره شرکت‌های پیشرویی وجود داشته‌اند که ارائهٔ این خدمات کاربردی را برای ایرانیان فراهم کرده‌اند. گوگل ادز را می‌توان به جرات موثرترین، به صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین رسانهٔ تبلیغاتی دنیا نامید. تبلیغات در سیستم گوگل ادوردز بسیار آسان، قابل درک و منصفانه است.



شما در این سیستم تبلیغاتی تنها هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید که بابت آن، فردی یا مجموعه‌ای از وب سایت کسب و کار شما دیدن کرده باشد. به عبارت دیگر تنها در صورت جذب مشتری واقعی، هزینهٔ تبلیغات پرداخت می‌کنید و این ساختار به همین علت محبوب‌ترین نوع تبلیغات آنلاین است.


کسب و کارهای ایرانی برای استفاده از مزایای سیستم Google Ads می‌توانند از طریق یکی از پارتنرهای تأیید شده شرکت گوگل نسبت به ساخت و شارژ اکانت گوگل ادز خود اقدام کنند. همچنین کارشناسان متخصص شرکت‌های پارتنر گوگل در ساخت و بهینه سازی کمپین‌های تبلیغاتی، می‌توانند به کسب و کارهای ایرانی کمک کنند. در این مرحله فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود که بهتر است کمپین‌های تبلیغات گوگل بر مبنای مشاوره با کارشناسان مجرب، طراحی، تعریف و اجرایی گردد. در گوگل ادز تبلیغات با هر کلمهٔ کلیدی، هزینه‌ای منحصر به فرد دارد و شما می‌توانید با آزادی عمل کامل، تبلیغات خود را در جستجوی مرتبط با هر یک از کلمات مرتبط با کسب و کار خود نمایش دهید.


استفاده از برخی امکانات تبلیغات گوگل، مانند هدفگیری شهرهای مختلف ایران، برای کسب و کارهای ایرانی وجود ندارد و یا محدود شده است. با این بسیاری از امکانات ارزشمند گوگل ادز هنوز در دسترس شما قرار دارد و به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در زمانی مناسب به افرادی مناسب نمایش دهید.


طی سال گذشته با کاهش ارزش پول کشورمان، هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز نیز برای کسب و کارهای ایرانی، کمی افزایش داشته باشد که البته باز هم تبلیغات گوگل برای بسیاری از کسب و کارها مقرون به صرفه است و بهترین روش برای افزایش فروش و مشتریان آنها به شمار می‌رود.


در صورتی که با یک مشاورهٔ صحیح و آگاهی به نیازهای کسب و کارتان، کمپین موثری در گوگل ادز ایجاد کرده باشید، نتایج این سیستم تبلیغاتی، فوق العاده زود نمایان می‌گردد. این پیشرفت در کسب و کار را گوگل با ارائهٔ گزارشات دقیق به شما اثبات خواهد کرد. ضمناً کارشناسان این حوزه از تبلیغات با آگاهی کامل به نحوهٔ بررسی این گزارشات می‌توانند با ارائهٔ آنالیزهای دقیق، شما را در ارتقاء بخشی به پلان تبلیغاتی‌تان در گوگل ادوردز حمایت کنند.



در سیستم گوگل ادز همه چیز به نفع کسب و کار شما است.


همان طور که پیشتر گفتیم، این سیستم به گونه‌ای است که شما تنها زمانی برای تبلیغات گوگل هزینه پرداخت می‌کنید که مشتری و یا مخاطبتان روی تبلیغ شما کلیک کرده و از وب سایت شما بازدید کنند. تبلیغات گوگل بسیار شفاف، صادقانه و مؤثر است. قطعاً یکی از دلایل محبوبیت بی رقیب گوگل ادز، آزادی عمل آگهی دهنده و همچنین امکانات مختلف آن است.


شما تقریباً با هر بودجه‌ای می‌توانید از مزایای این تبلیغات مؤثر، بهره مند شوید. در گوگل ادز دیگر خبری از اجبار هفتگی، ماهیانه یا روزانه نیست. شما می‌توانید تمام بودجهٔ خود را در یک روز هزینه کنید و یا آن را به صورت روزانه و تنها در ساعاتی خاص اما برای یک ماه، تداوم دهید.


ضمناً همان طور که گفتیم شما هر لحظه این امکان را دارید که با بررسی گزارشات دقیق گوگل ادز، تنظیمات کمپین‌های تبلیغاتی خود را تغییر داده و یا کمپین‌های جدیدی ایجاد کنید. گوگل در این گزارشات تمام جزئیات مربوط به مخاطبانتان و واکنش آنها نسبت به صفحات وب سایت شما و یا محصولات و خدماتتان را به صورت کامل به شما ارائه می‌دهد. در نتیجه یکی دیگر از مزایای گوگل ادز، ارائهٔ تصویری شفاف از موقعیت کسب و کار شما در دنیای اینترنت است.


در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعاً گوگل ادز موثرترین، کاربردی‌ترین و اقتصادی‌ترین راهکار تبلیغاتی است.



سیستم تبلیغات گوگل (Google Ads) از بدو ورود تا به امروز محبوب‌ترین و موثرترین نوع تبلیغات آنلاین بوده است. امکانات گسترده و انعطاف‌پذیری و نحوه کارکرد گوگل ادز باعث شده است تا هر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدماتی بتواند، با هر میزان بودجه، ساختار تبلیغاتی مؤثر و کاربردی و البته اختصاصی برای کسب و کار خود تعریف کند.


آژانس تبلیغاتی جی ادز چندین سال است که در زمینه تبلیغات گوگل به شرکت‌ها و تولیدکنندگان ایرانی که می‌خواهند سهم بیشتری از بازار ایران و جهان را داشته باشند، کمک می‌کند، بهینه سازی کمپین‌های تبلیغات گوگل به کسب و کارها و صاحبین وب سایت‌های ایرانی، کمک می‌کند تا با هزینه کمتری در صفحه اول گوگل حضور پیدا کنند. پس شما می‌توانید با خیال راحت ما را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب‌ترین پلن تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.


کسب و کارهای ایرانی می‌توانند برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره ویژه 66565000 با کارشناسان گوگل ادز این شرکت در ارتباط باشند.


انتهای پیام/4081/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب