دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رنجبر در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

پیشنهاد برگزاری فصلی نشست آسایهل در راستای کیفی‌سازی روابط دانشگاهی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باتوجه به نظرات مساعد اعضای عضو آسایهل می‌توان پیشنهاد برگزاری هر سه ماه یک‌بار این نشست‌ را مطرح کرد.
کد خبر : 344104
a (12).jpg

بیژن رنجبر در گفتگو  با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان خبرگزاری آنا، با اشاره به بهبود کیفیت کنفرانس آسایهل 2018 نسبت به ادوار گذشته گفت: کیفیت مقالات ارائه شده نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالا بود، تا جایی‌که از تعداد 71 مقاله، 35 مقاله پذیرفته و از  چهار گزارش کشوری، دو گزارش مورد پذیرش قرار گرفت.


وی ادامه داد: طبق بازخورد گرفته شده از مهمانان و سخنرانان آسایهل 2018، میزبانی واحد دانشگاهی قزوین بسیار مطلوب بوده و اظهارات مهمانان در جلسات خصوصی از شناخت بهتر و بیشتر آن‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی خبر می‌داد.


رنجبر با تأکید بر برگزاری فصلی نشست سران آسایهل اظهار کرد: باتوجه به نظرات مساعد اعضای عضو آسایهل می‌توان پیشنهاد برگزاری هر سه ماه یک‌بار این نشست‌ها را مطرح کرد که این نوع برنامه‌ریزی یقیناً در راستای افزایش ارتباطات دانشگاهی مؤثر خواهد بود.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باتوجه با سرعت رشد کمی و کیفی تکنولوژی و روش‌ها در دنیا، تعدد و کیفی‌سازی چنین نشست‌های می‌تواند کمک شایانی در شناخت بیشتر دانشگاه‌ها و تطبیق روش‌ها با آخرین تغییرات باشد.


انتهای پیام/4116/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته