دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 آذر 1397 - 11:09
سردار غیب‌پرور:

طرح‌های فناورانه باید به بدنه کشور وصل شوند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:ما باید طرح‌ها و فناوران را به بدنه فناورانه كشور متصل كنيم.
کد خبر : 342679

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سردار غلامحسين غيب پرور در حاشيه مراسم رونمايی از پنج طرح فناورانه سازمان بسيج علمی كه صبح امروز در محل سازمان بسيج مستضعفين برگزار شد، گفت: برخی از طرح هايی كه در سازمان بسيج علمی انجام شده است، به مرحله ثبت و يا توليد اوليه رسيده و برخی ديگر نيز به مرحله توليد نهايی رسيده‌اند.


رييس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: برخی از اين طرح‌ها حمايت مادی و برخی حمايت معنوی می‌‌خواهند و اين نشان می‌دهد سازمان بسيج علمی و پژوهشی و فناوری فقط يک وظيفه به عهده ندارد.


وی تاكيد كرد: نكته مهم اين است كه ما بتوانیم اين طرح‌ها و فناوران را به بدنه فناورانه كشور متصل كنيم.


غیب‌پرور اضافه کرد: با توجه به اقدام خوب امروز و رونمایی از طرح‌های نوآورانه سازمان بسیج علمی، پژوهش و فناوری به‌دنبال این هستیم که با حمایت ستاد کل نیروهای مسلح شبکه‌سازی بسیج که از اهداف ستاد کل نیروهای مسلح است به‌زودی محقق شود چرا که فعالیتی که بسیج انجام می‌دهد چند لایه، شامل کسب استعدادها و حمایت از پژوهشگران دارد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: مردم این ایمان را دارند که ما می‌توانیم و باید این پیام از برنامه امروز را فراموش نکنیم که ایران اسلامی، جوانانی خلاق و مبتکر و صاحب اندیشه دارد چرا که رسالت بسیج باورِ داشتن همین جوانان است.


انتهای پیام/4085/ 4107/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: غیب پرور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته