دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1394 - 09:41
دانشفرد:

حضرت معصومه(س) الگوی مناسبی برای دختران است

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با توجه به گرامیداشت روز دختر از فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بارز حضرت معصومه(س) نام برد و گفت:‌ این بانوی بزرگوار به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای دختران است.
کد خبر : 33610

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ دکتر کرم‌الله دانشفرد در جشن میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر که با حضور کارکنان و استادان در مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات برپا شد، اظهار کرد: اینگونه مراسم‌ها فرصت خوبی برای آشنایی بیشتر با نخبگان معنوی و فرهنگی و نیز همدلی و روحیه همکاری در بین کارکنان است. همچنین با ایجاد محیطی مفرح و تأثیر روحی و روانی در همکاران انگیزه مضاعفی برای انجام امور محوله ایجاد می‌شود.


معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با توجه به گرامیداشت روز دختر افزود: دلایل بسیاری برای معرفی میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان یک الگوی بسیار مناسب برای دختران وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان از فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بارز این بانو گرامی اسلام نام برد. احساس تکلیف ایشان در همراهی با امام رضا (ع) در مهاجرت به کشوری دیگر آن‌هم در سن نوجوانی باتوجه به سختی‌ها و تفاوت‌های فرهنگی نشان از درک بالای ایشان از شرایط زمان خود دارد.


عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم گفت: موجب خوشحالی است که ایران اسلامی جایگاه ابدی امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان حضرت فاطمه معصومه (س) است و باعث بهره‌مندی ما از برکات حضور این بزرگواران شده است.


دکتر افسانه مظفری ادامه داد: ابتکار انتخاب روز ولادت این بانوی رستگار به عنوان روز دختر و الگو قرار دادن حضرت معصومه (س) برای دختران می‌تواند تأثیر بسیار شگرفی در افزایش جنبه‌های مثبت در رفتار و منش دختران داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته