دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 17:34
کریمی:

فعالیت دانشگاه فرهنگیان با همفکری دانشجو معلمان شتاب می‌گیرد

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان گفت: فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان با همفکری و مشورت دانشجو معلمان شتاب پیدا می‌کند.
کد خبر : 331483
12.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یوسف کریمی در برنامه گفتمان دانشجویی در مرکز آموزش عالی شهید آیت نجف‌آباد گفت: یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی می‌داریم که ۱۶ آذرماه سالروز شهادت سه دانشجوی قهرمان و استکبارستیز در سال ۱۳۳۲ به دست رژیم وابسته پهلوی است و در تاریخ انقلاب به نماد استکبارستیزی، استعمارستیزی و بصیرت و بیداری دانشجویان کشور تبدیل‌شده است.


وی ضمن تبریک روز دانشجو عنوان کرد: دانشجو معلم، نسبت به دانشجویان دیگر وظیفه و رسالت سنگینی بر دوش خود دارد و باید با بصیرت و آگاهی گام بردارد و آینده‌نگری را پیشه کرده و به دنبال تعالی تعلیم و تربیت باشد؛ روز دانشجو متعلق به شما است و شما با بازخوانی و تأمل در نقش دانشجو در تحقق آرمان‌های ملت و ارتقای قدرت و ظرفیت‌های تضمین‌کننده پیشرفت ایران اسلامی هستید.


معاون توسعه منابع و امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اصفهان در این گفتمان که با حضور تشکل‌ها و نمایندگان سراهای دانشجویی و رشته‌های تحصیلی برپاشده بود، عنوان کرد: به دلیل اینکه در ایام متعلق به دانشجو هستیم، این جلسه با محوریت دانشجو معلمان بسیار راهبردی و سازنده خواهد بود؛ بسیار مهم است که دیدگاه خود را به‌عنوان دانشجوی دانشگاه فرهنگیان تبیین کنیم و ما این نکته را خوب می‌دانیم که همه شما معلم خواهید شد وقتی می‌توانید خوب تربیت کنید که خوب تربیت‌شده باشید و این نکته مهمی است.


کریمی اظهار ادامه داد: معلم باید با سختی آشنا شود؛ زیرا بسیاری از شما در روستاها قرار می‌گیرید و شاید باسوادترین فرد روستا شما باشید و انتظارات از شما بالا است و باید توان حل مشکلات مردم روستا را نیز داشته باشید. پس برای شرایط سخت آموزش‌دیده و آماده بشوید. شما متعهد به‌نظام اسلامی هستید و تعهد خود را همیشه در خاطر داشته باشید، ما هم به‌عنوان مجموعه مدیریتی دانشگاه فرهنگیان وظایفی داریم و باید شرایط و فضای مناسب را برای تحصیل و تربیت شما فراهم نماییم.


معاون دانشگاه فرهنگیان اصفهان بیان کرد: دانشجو معلم شایسته بهترین امکانات و خدمات است؛ امروز در این گفتمان، خدمت شما دانشجو معلمان هستیم و درخواست داریم با آرامش و بدون دغدغه و حاشیه بیانات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود را بیان کنید. حتماً نظرات شما در تعالی دانشگاه مؤثر خواهد بود و ممکن است شما ایده‌هایی داشته باشید که راهگشا باشد.


وی تصریح کرد: نظرات شما برای برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت دانشگاه استفاده خواهد شد؛ حضور ما در اینجا در ایامی که به نام دانشجو در تاریخ کشور ثبت‌شده است این باور و اعتقاد ما را نشان می‌دهد که باید با کمک دانشجو معلمان شرایط درخور و شایسته را ایجاد کنیم؛ زیرا دانشجو معلم در آینده نزدیک معلم خواهد شد و ان شاء الله عامل به پیشرفت کشور و جامعه باشد.


کریمی گفت: فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان با همفکری و مشورت دانشجو معلمان شتاب پیدا می‌کند و تلاش شبانه‌روزی مسئولین دانشگاه در کنار نظرات پربار دانشجویان زمینه حرکت روبه‌پیشرفت را فراهم خواهد کرد.


به گزارش آنا، در این مراسم که با عنوان گفتمان دانشجویی برگزار شد نمایندگان تشکل‌ها، سراهای دانشجویی و رشته‌های تحصیلی به بیان نظرات و پیشنهاد‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
منتظری عباس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
۰
بابا به جای دانشجو معلمان 4 تا را استخدام کنید تا به واسطه شغل تشکیل خانواده بدند و یه مقدار از مشکلات جوانان حل بشه
اکبری رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
۰
بیسیار عالی که نظرات دانشجویان را اعمال می کنید
هلدینگ شایسته