دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 09:26
خوشنود مطرح کرد:

اشتباه تایپی در تاریخ مصرف اقلام بسته ضیافتی

معاون فرهنگی-دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: به دلیل تیراژ بالای بسته‌های مواد غذایی توزیع شده در بین دانشجویان جلد برخی از اقلام اشتباه تایپی داشت.
کد خبر : 331467
13970627000574_Test_PhotoN.jpg

عبدالمجید خوشنود در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به بسته‌های موادغذایی که بمناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و روز دانشجو در بین تمامی دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعم از شبانه و روزانه با عنوان هدیه‌ای از طرف دانشگاه توزیع شده گفت: به دلیل تیراژ بالای بسته‌های مواد غذایی توزیع شده در بین دانشجویان جلد برخی از اقلام اشتباه تایپی داشت که چند مورد استثنایی در این بسته‌های اخیر مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفت.


وی اذعان کرد: این بسته‌ها بصورت متناوب در وعده صبحانه بین دانشجویان توزیع می‌شود که این مورد اخیر بصورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای از دانشجویان گرفته نشده است.


خوشنود مدعی شد: اقلام مشکلی نداشتند، که یک مورد در جلد بسته‌ ‌‌بندی اشتباه نوشتاری داشت که بررسی شد و موارد را به شرکت مربوطه برگشت دادیم.


وی ادامه داد: اقلام بصورت روز خریداری شده و امکان ندارد چیزی که تولید 11 سال پیش است را بشود خریداری کرد.


معاون فرهنگی-دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در توضیح به تاریخ تولید تخم‌ مرغ‌ها اظهار کرد: در همه دانشگاه این چنین است، تخم مرغ‌هایی که برای صبحانه توزیع می‎شود به دلیل این که تیراژ بالایی دارند عموما شرکت ها نمی‌توانند تاریخ مصرفی روی آنها بزنند، همه‌ی خریدها، خریدهای روز است و معمولا چون صبحانه‌ها را هر دو هفته یکبار توزیع می‌کنیم شرکت جاری فعلی، خرید‌های ما را در تیراژ بالا انجام می‌دهد و تاریخی روی آن درج نمی‌شود اما در تیراژهای پایین مثل توزیع‌های خانگی تاریخ درج می‌شود.


خوشنود در رابطه با تاریخ چای توزیع شده که مربوط به شب پیش از آن بود تشریح کرد: خیلی از کارخانه‌ها تاریخ تولید همان روز را درج می‌کنند و این روال عادی اکثر کارخانه‌ها است.


وی ادامه داد: شیر و لبنیات تولیدی در اغلب کارخانه‌ها به تاریخ همان روز است و این در فروشگاه‌ها نیز هست که حتی تاریخ یک روز قبل را نیز درج می‌کنند، این روال عادی در صنایع غذایی است و مورد خاصی نیست.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: شخصا مورد قند را فوراً بررسی کردم که در تعداد محدودی از اقلام وجود داشت و مشکل تنها در جلد بسته بندی بود و پرفراژی که روی بسته بندی خورده بود کاملا بروز بود.


وی در پایان در رابطه با کیفیت بسته‌های توزیع شده گفت: از نظر کیفی مشکلی نداشتند و آنها را کاملاً بررسی کردیم، آمار دقیق بسته‌هایی که مشکل داشتند را بیاد ندارم ولی تعدادی از موارد برگشت خورد و با تاریخ اصلاح شده به دانشجویان تحویل داده شد.


انتهای پیام/4108/ 4107/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته