دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1397 - 14:39
امروز اتفاق افتاد؛

مجروح شدن دانشجویان در تجمع غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر + واکنش‌ها

تجمع بدون مجوز عده‌ای از دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر مجروح شدن دانشجویان این دانشگاه را در پی داشت.
کد خبر : 331384

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، علی دهقان دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با انتشار عکسی از تجمع بدون مجوز تعدادی از دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نوشت: «اعضای تشکل‌های دولت‌ساخته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امسال ژست مارکسیستی گرفتند و با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی تجمع بدون مجوزی برای حمایت از کارگران برگزار کردند.»


این فعال دانشجویی درباره واکنش دانشجویان انقلابی نیز بیان کرد: «دانشجویان انقلابی نیز در مقابل تجمع بدون مجوز شعارهایی با مضمون چپ، راست فتنه‌گر علیه کار و کارگر، مرفهین بی‌درد مایه ننگ ملت به این اقدام پاسخ دادند.»


تصویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و ارسال شده توسط دانشجویان حاکی از مجروح شدن چند دانشجو در جریان این تجمع است.



 یکی از دانشجویان دختر نیز از ناحیه سر مجروح شده است.



واکنش دانشجویان به قانون‌شکنی در دانشگاه امیرکبیر


یک فعال دانشجویی با انتشار پیام توئیتری نسبت به اتفاقات دانشگاه امیرکبیر واکنش نشان داد.



محمد چرم‌زاده در پیام خود نوشت: «آثار توحش فتنه‌گران دانشگاه امیرکبیر. امروز عده‌ای از آشوبگران به بهانه دروغین قصد آشوب در دانشگاه را داشتنـ[ـد] که با اعتراض دانشجویان انقلابی علیه مسببان وضع موجود کاری را از پیش نبردنـ[ـد] به‌جز توسل به شیوه‌های قرون‌وسطایی!»


انتهای پیام/4060/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
۰
چرا اعتراض در کشورهای دیگر را ، حق قانونی مردم آن کشورها می‌دانید و آن را شب و روز از تلویزیون نشان می‌دهید ، ولی اعتراض مردم و دانشجویان ایرانی رافتنه‌گری و آشوب می‌نامید ؟ اصلا مگر به اعتراضات برحق مردم و دانشجویان ایرانی مجوز هم داده می‌شود که این دفعه دوم باشد ؟ فتنه‌گر و نادان کسانی هستند که می‌خواهند چرندیات و عقاید مسخره و قرون وسطایی و متحجرانه خود را به مردم و نسل جوان تحمیل بکنند .
کیان
Bulgaria
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
۰
مستند اسب شکست خورده رو ببینید که تشکیل این تجمع به بهانه حمایت از کارگران بوده اما در اصل با شعارهای سیاسی قصد آشوب آفرینی داشتند که این قضیه به درگیری و جراحت هم کشیده شده. اگر واقعا قصد تجمع صنفی و معیشتی داشتند باید درخواست مجوز می دادند.
هلدینگ شایسته