دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 15:49
خواجوی خبر داد:

جشنواره مواد و انرژی به‌دنبال جمع‌آوری داده‌های پژوهشگران است

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: به‌عنوان گام اول پیگیر جمع‌آوری داده‌ها و داشته‌های پژوهشی دانشگاه و صنعت در قالب جشنواره انرژی و مواد هستیم.
کد خبر : 330767
1530501679-636660450056007661-b-1-.jpg

رامین خواجوی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در نظام موضوعات انرژی و مواد افزود: با تشکیل شورای راهبری و احصای موضوعات، به‌عنوان گام اول پیگیر جمع‌آوری داده‌ها و داشته‌های پژوهشی دانشگاه و صنعت در قالب جشنواره انرژی و مواد هستیم.


وی افزود: با تدوین محورهای متنوع در حوزه انرژی و مواد، درصدد جمع‌آوری طرح‌ها از تمام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر پژوهشکده‌ها بوده و از طرفی با دعوت از صنعت و برگزاری پنل‌های آموزشی درحال بسترسازی برای شروع مراحل بعدی هستیم.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: در گام دوم با دعوت از حضور مستمر صنعت در دانشگاه مبتنی بر نظام موضوعات مدون، درنظر داریم این نظام موضوعات همواره تکمیل و به‌روزرسانی گردد.


خواجوی در پایان گفت: پس از مراسم افتتاحیه جشنواره، میزگردهایی با محوریت نظام موضوعات انرژی و مواد با حضور صاحبان صنعت برگزار خواهد شد که در اختتامیه جشنواره، طرح‌های پیشنهادی و صنعت در قالب‌های موجود وارد ابعاد اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/4116/ 4107/


انتهای پیام/

برچسب ها: رامین خواجوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته