دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آذر 1397 - 14:45
در دانشگاه‌های پزشکی؛

مجمع جهادی کانون‌های فرهنگی برگزار شد

نشست شورای مرکزی مجمع تخصصی جهادی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در دفتر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت برگزار شد.
کد خبر : 330734
268441.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، نشست شورای مرکزی مجمع تخصصی جهادی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی که روز شنبه دهم آذر در دفتر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت برگزار شد، اعضای این شورا بر لزوم افزایش کیفیت و ایجاد تغییراتی در آیین‌نامه ستاد اردوهای جهادی دانشگاه‌های علوم پزشکی تأکید کردند.


در این نشست، از طرحی جهادی و ملی با محوریت سلامت به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صحبت شد و جزئیات آن مشخص شد.


اعضای شورای مرکزی مجمع تخصصی جهادی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در نشستی با حضور محمد تاج‌فرد دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت در دفتر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت به بیان پیشنهاد و برنامه‌هایی پرداختند.


در این نشست که در حضور محمد تاج‌فرد دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت و با حضور اعضای این مجمع برگزار شد، اعضای شورای مرکزی مجمع تخصصی هنرهای نمایشی کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی در خصوص افزایش کیفیت و تغییرات در آیین‌نامه ستاد جهادی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و برگزاری اردوی جهادی از سوی مجمع بحث و تبادل نظر کردند.


بیان طرحی جهادی و ملی در حوزه سلامت با همکاری تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و با هدایت ستاد اردوهای جهادی به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و تبادل نظر در خصوص جزئیات و برگزاری این طرح و تصویب آن از جمله موارد مهم و محوری برگزاری این نشست بود.


در این نشست اعضای شورای مرکزی مجمع تخصصی جهادی دانشگاه‌های علوم پزشکی، پیشنهاد برگزاری اردوی جهادی از سوی مجمع تخصصی کانون‌های جهادی در مناطق محروم کشور را مطرح کردند و در خصوص چگونگی برگزاری آن به تبادل نظر پرداختند.


همچنین، اعضای شورای مرکزی مجمع تخصصی کانون‌های جهادی تقاضای تجهیز و دادن اقلام اساسی و پایه برای کانون‌های جهادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را داشتند که تاج‌فرد دبیر ستاد اردوهای جهادی از این پیشنهاد استقبال کرد.


در این نشست، مهدی هادیان دبیر شورای مرکزی مجمع تخصصی جهادی وزارت بهداشت و از دیگر اعضای این شورا امیرحسین یوسفی، حمیدرضا قانع، احسان خاجوی و علی حشمتیان حضور داشتند.


انتهای پیام/4084/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب