دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1397 - 04:34
مطالبه‌نگار/6

لزوم شرح صدر سیاسی بین تشکل‌های دانشجویی

شرح صدر سیاسی در بین دانشجویان لازم است، این ربطی به مسئولان و مدیران دانشگاه‌ها ندارد؛ مربوط به خود تشکل‌های دانشجویی است.
کد خبر : 329696
13910516_0420684.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان و جنبش دانشجویی همواره نقش پدری دلسوز را داشته و آنها را با ظرفیت عظیم خود آشنا کرده‌اند.


دیدار ایشان با دانشجویان انقلابی هیچگاه قطع نشده و همه ساله به‌صورت مستمر تشکل‌های دانشجویی را مخاطب نصایح، دغدغه‌ها و مطالبات خود قرار می‌دهند.


در بخش‌های پیشین مطالبه‌نگار به بیان دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب درباره ظرفیت و وظایفی که تشکل‌های دانشجویی پرداخته شد.


ایشان در دیدار سال 91 با دانشجویان، آنها را به داشتن شرح صدر سیاسی ترغیب کرده و در همین خصوص فرمودند: «شرح صدر سیاسی در بین دانشجویان لازم است. این ربطی به مسئولین و مدیران دانشگاه‌ها ندارد؛ مربوط به خود تشکل‌های دانشجویی است. من لزوم شرح صدر سیاسی را تأیید می‌کنم.»


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه می‌فرمایند: «هیچ منافاتی وجود ندارد بین پایبندی دقیق و عمیق به اصول و رعایت جهت‌گیری دقیق، در عین حال داشتن شرح صدر و برخورد غیر پرخاشگرانه‌ با کسانی که با فکر انسان همراه نیستند؛ به‌خصوص در زمینه‌های سیاسی.»


رهبر معظم انقلاب همچنین در ترویج امید و امیدبخشی به جامعه همواره تأکید داشته و دارند و به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مسئولان و تشکل‌های دانشجویی همواره تأکید می‌کنند که به اشاعه امید در بین جامعه تلاش کنند.


ایشان در این زمینه به دانشجویان می‌فرمایند: «سعی کنید امید را زنده نگه دارید. هرچه می‌توانید، شعله‌ امید را در دل خودتان و در دل مخاطبانتان زنده نگه دارید. با امید است که می‌شود پیش رفت. امید هم امید بیجا نیست؛ امیدی است که واقعیت‌ها کاملاً ما را به درستی آن نوید می‌دهد.»


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته