دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1397 - 02:40
مطالبه‌نگار/3

دانشجویان نگاه جبهه‌ای به دشمن داشته باشند

تشکلهای دانشجویی نسبت به استکبار، ظلم و دشمن نگاه جبهه‌ای به هم پیوسته داشته باشند.
کد خبر : 328588
55045_229.jpg

گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نگاه جبهه‌ای به دشمن، مطالبه‌ و توصیه‌ای که مقام معظم رهبری در دیدار سال 92 با تشکل‌های دانشجویی آن را مطرح کرده است.


مقام معظم رهبری شاید تنها مقام مسئولی باشد که در طی این سال‌ها به صورت مداوم و مکرر با اقشار مختلف دانشجویی جلسه  برگزار کرده و علاوه‌بر اینکه به مطالبات آنها پاسخ می‌دهند، مطالبات و توصیه‌های خود را نیز مطرح می‌کنند. در این شماره از  مطالبه‌نگار به مطالبه رهبر معظم انقلاب درباره نگاه جبهه‌ای به دشمن پرداخته می‌شود.


مقام معظم رهبری همواره ابعاد خاصی از دشمن را برای دانشجویان تحلیل می‌کند. ایشان به تشکل‌های دانشجویی توصیه می‌کنند: «اولین توصیه‌ای که من به مجموعه‌ی تشکلهای دانشجویی که در زمینه‌های مسائل دانشجویی، کشور و انقلاب فکر می‌کنند، دارم، این است؛ شما وقتی نگاه می‌کنید به جبهه‌ معارض، یعنی استکبار  ظلم، سرمایه‌دارهای کلان بین‌المللی، کارتل‌ها، تراست‌ها و... به چشم یک جبهه به آنها نگاه کنید.»


ایشان در ادامه می‌فرمایند: «یک جبهه‌ به‌هم‌پیوسته‌ای وجود دارد در مقابله‌ با انقلاب اسلامی، که یک انقلاب معنوی، دینی  فرهنگی و اعتقادی است. وقتی به چشم یک جبهه به‌هم‌پیوسته به دشمن نگاه کردید، خیلی از کارهای اینها معنای واقعی خودش را نشان می‌دهد. این مسئله، وظیفه‌ دانشجو یا تشکل‌های دانشجویی را مشخص می‌کند


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه سخنان خود درباره نگاه جبهه‌ای به دشمن عنوان می‌کنند: «اگر چنانچه به مجموعه‌ دشمن به چشم یک جبهه‌ مستمری که وظایف را تقسیم کردند، نگاه کنیم، آن وقت احساس مسئولیت ما در هر قضیه‌ای شکل تازه‌ای به خودش می‌گیرد. نگاه به دشمن باید یک چنین نگاهی باشد؛ نگاه حرکت جبهه‌ای دشمن. آن وقت حمایت دشمن از برخی جریان‌ها، حمله‌ به بعضی از جریا‌ن‌ها، دخالت آنها در بعضی از مسائل داخلی کشور، همه معنا پیدا می‌کند و مشخص می‌شود که هدف چیست. این مسئله ایجاب می‌کند که ما نسبت به کارهای دشمن هوشیار باشیم.»


انتهای پیام/4007/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته