دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 16:35
در علوم پزشکی زاهدان؛

اولین بازارچه خیریه دانشجویی راه‌اندازی شد

اولین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی پویش دانشجویی با هدف یاری رسانی به مناطق محروم برگزار شد
کد خبر : 328568

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا اولین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی پویش دانشجویی هم‌نوا و با هدف یاری‌رسانی به مناطق محروم، در سینما هلال زاهدان برپا شد.


پنج‌شنبه یکم آذر ماه اولین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به‌عنوان یکی از برنامه‌های جانبی پویش دانشجویی هم‌نوا و با هدف یاری‌رسانی به ۱۲ روستای مرزی و محروم شناسایی‌شده در منطقه بم پشت سراوان برگزار شد.


این برنامه با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه و مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان و دیگر کارشناسان و مسئولان مربوطه در سینما هلال زاهدان شروع به کار کرد.


مسئول کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این‌رابطه گفت: در این بازارچه که با همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه و جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان برگزارشده، ۶ غرفه در بخش‌های مواد غذایی، نوشیدنی، گل و گیاه، نقاشی صورت کودکان، وسایل کادویی, عروسک، وسایل هوش و بازی کودکان و واقعیت مجازی فعالیت کرده و محصولات خود را به فروش می‌رسانند.


 فریماه قاراباقیها افزود: این بازارچه به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی پویش دانشجویی هم‌نوا و با هدف‌ یاری‌رسانی به ۱۲ روستای مرزی و محروم شناسایی‌شده در منطقه بم پشت سراوان برپا شده است که تا تاریخ ۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.


دبیرکانون هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: به طور مطلق انگیزه دانشجویان در برپایی این بازارچه مؤثر بوده و ادامه آن بی‌تردید نیازمند انگیزه‌های بزرگ و همت‌های بی‌دریغ می‌باشد به همین دلیل از سایر گروه‌ها نیز دعوت می‌کنیم که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به این پویش بپیوندند چرا که ادامه این روند ملزم به حمایت و کمک‌های مردمی بیشتر است.


گفتنی است، این بازارچه تا ۵ آذر ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در سینما هلال واقع در خیابان آزادی پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.


انتهای پیام/4108/ 4107/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
۰
چقدر اجرای این بازارچه ها قشنگه از متولیان امر تشکر میکنیم
هلدینگ شایسته