دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 10:06
همگام با همسفر تا بهشت/3

ثبت‌نام ازدواج دانشجویی را قطعی کنید

دانشجویان متقاضی ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی باید توجه داشته باشند که ثبت‌نام خود را در سامانه ازدواج قطعی کنند.
کد خبر : 328383
313636.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی در حالی در جریان است که برای آن تا پایان دی‌ماه فرصت باقی است.


بر اساس اعلام رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مرحله اول بیست‌ و دومین دوره طرح ازدواج دانشجویی، نهـاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها پذیرای ۱۵ هزار زوج دانشجو در قالب بیش از ۳۰ کاروان خواهد بود.


بر همین اساس هر کاروان از زوج‌های دانشجو سه روز در مشهد مقـدس اقامـت خواهنـد داشـت و اقامت ۹۰ هـزار نفـر در مشـهد توسـط نهـاد برنامـه‎ریزی و اجـرا خواهـد شـد.


در «همگام با همسفر تا بهشت/1» به این سؤال پاسخ داده شد که دانشجویان برای ثبت‌نام ازدواج دانشجویی چه باید کنند؟ و برای ثبت‌نام به چه آدرسی مراجعه کنند؟


در «همگام با همسفر تا بهشت/2» به سؤال دیگر با عنوان ازدواج دانشجویی شامل چه کسانی می‌شود؟ پاسخ داده شد.


در این بخش به دو سؤال دیگر پاسخ خواهیم داد.


روند ثبت‌نام در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی به چه صورت است؟


دانشجويان پس از ثبت‌نام اولیه در سامانه Ezdevaj.org بایستی دوره آموزشی مجازی را گذرانده و پس از شرکت در آزمون مربوط به آن نسبت به ثبت‌نام تکمیلی اقدام نمایند. پس از تکمیل ثبت‌نام دانشجویان بایستی کد رهگیری دریافت و با در دست داشتن مدارک هویتی، جهت تائید ثبت‌نام و قطعی نمودن آن به دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.


قطعی نمودن ثبت‌نام به چه مفهومی است؟


دانشجويان می‌‏بایست حداکثر تا يک هفته پس از ثبت‌نام تکمیلی در سامانه، نسبت به تأیید مدارک به دفتر نهاد رهبری دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نمایند. در صورت عدم وجود دفتر نهاد رهبری در دانشگاه محل تحصیل دانشجویان، می‌بایست زوجین به دفتر نهاد رهبری استان محل سکونت خود و یا رابط فرهنگی دفتر استانی در دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نموده و نسبت به تأیید مدارک خود اقدام کنند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته