دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 01:10
طی بیانیه‌ای اعلام شد؛

جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا(س) در کنار مردم ده ونک است

جامعه اسلامی دانشگاه الزهرا(س) در بیانیه‌ای درباره وقایع ده‌ونک نوشت: هیچ‌گاه روبه‌روی مردم نبوده‌ایم و در کنار آنها برای احقاق حق به تلاش خود ادامه می‌دهیم.
کد خبر : 327918
636779263240584842_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)  در بیانیه‌ای درباره وقایع ده‌ونک نوشت: هیچ‌گاه روبه‌روی مردم نبوده‌ایم و در کنار آنها برای احقاق حق به تلاش خود ادامه می‌دهیم.


در ابتدای این بیانیه آمده است: همانطور که اسناد و مدارک موجود و حکم‌های دادگاه به نفع دانشگاه بوده است و در این مدت شاهد ظلمی از سمت دانشگاه به مردم نبوده‌ایم و طبق صحبت‌های مسئولان دانشگاه از هر روشی که امکان‌پذیر بوده در تلاش است تا به خانواده‌های مستضعف که در خانه‌های ده‌ونک سکونت دارند از نظر مالی و مسکونی کمک نماید.


در ادامه آمده است: لذا ما دانشجویان انقلابی مجدد درخواست داریم مسئولان دانشگاه همانطور که خودشان اعلام کرده‌اند تا زمانی‌که افراد مستضعف این منطقه جایی برای سکونت نیافته‌اند اجازه سکونت به آنها داده شود تا با روشی مسالمت‌آمیز همانطور که هم دانشگاه و هم مردم دنبال این روند هستند مشکل حل شود و راه‌های سوءاستفاده یک عده در این مسئله بسته شود.


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)  عنوان کرده است: و اینک درخواست خود را از دولت که نماینده مردم است بیان می‌کنیم؛ با توجه به اتفاقات از دولت انتظار می‌رفت و می‌رود که علاوه بر دلجویی و شنیدن صدای مردم برای بررسی و حل این مشکل اقدام نمایند تا این لحظه منتظر ماندیم‌ که از سمت دولت حرکتی را در این راستا مشاهده کنیم لیکن با بی‌توجهی دولت به این مسئله خودمان دست به کار شدیم تا به آنها یادآور شویم و از ارگان‌ها و وزرای مربوط رسیدگی به این مشکل را خواستار شویم. حال به هر شیوه که امکان پذیراست چه با در اختیار قراردادن خانه‌هایی با قیمت پایین‌تر و پرداخت وام‌هایی با سود کم‌ و... به مردم مستضعف این منطقه و دادخواهی آنها توجه کنند و شرایط را بهبود بخشند.


در پایان آورده شده است: جامعه اسلامی دانشجویان این دانشگاه اعلام می‌دارد با اینکه شواهد و اسناد و مدارک موجود به نفع دانشگاه بوده است، این تشکل هیچ‌گاه روبه‌روی مردم قرار نگرفته است و در کنار مردم به تلاش خود در این راستا که هم مردم در تنگنا نباشند و به حقشان برسند و هم دانشگاه به حق خود برسد، با مطالبه از مسئولان دولت اعم از رئیس جمهور، وزارت علوم، شهرداری و...در رفع مشکلات موجود و اقدام منصفانه آنها و رساندن دادخواهی مردم به گوش آنها، ادامه خواهد داد.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه الزهرا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته