دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 12:50
جمیلی مطرح کرد:

جایزه نقدی و حمایت از ایده‌ها در جشنواره اندیشمندان جوان

رئیس هیأت‌امنای بنیاد جمیلی گفت: در دوره دوم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان علاوه بر هدیه نقدی، از ایده‌های برتر تا رسیدن به مرحله تجاری‌سازی حمایت می‌شود.
کد خبر : 327795

به گزارش خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، استارت‌آپ ویکند جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان پیش‌ازظهر امروز در محل پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، در این مراسم ابراهیم جمیلی رئیس هیأت‌ امنای بنیاد جمیلی گفت: بنیاد نیکوکاری جمیلی از سال 86 تأسیس شد و تمام فعالیت‌های این بنیاد برای حمایت از جوانان، ایده‌های آنها و دانشجویان بوده است.


وی افزود: از سال گذشته اولین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد که برای استارت‌آپ ویکند دوره اول جوایز نقدی درنظر گرفته بودیم.


جمیلی اضافه کرد: باتوجه به تفاهم‌نامه‌ای که با پارک علم و فناوری دانشگاه تهران منعقد کردیم، قرار شد تا ایده‌ها را تا تجاری‌سازی حمایت کنیم و تنها به جایزه نقدی بسنده نکنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: 10 ایده برتر در این استارت‌آپ ویکند معرفی و 10 تیم تشکیل شده است تا بتوانند ایده‌های خود را به مرحله تجاری‌سازی برسانند و از حمایت صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر استفاده کنند.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته