دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1397 - 10:43
زادمهر:

پیام‌رسان‌های اجتماعی جایگاه مهمی در زندگی امروزی دارند

مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: پیام‌رسان‌های اجتماعی در زندگی امروزی ما جایگاه مهمی دارند و تاثیرگذاری آن‌ها در زندگی مشهود است.
کد خبر : 327378
photo_2018-11-20_09-03-19.jpg

محمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص اهمیت پیام‌رسان‌های اجتماعی در عصر حاضر گفت: پیام‌رسان‌های اجتماعی در زندگی امروزی انسان‌ها جایگاه مهمی دارند این موضوع را می‌توان از توجه و حضور گسترده اقشار مردم در این پیام‌رسان‌ها دانست و بی‌شک تأثیرگذاری آن‌ها در زندگی مردم کاملاً مشهود است.


مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در ادامه افزود: فعالیت گسترده پیام‌رسان‌های خارجی در کشور از سوی مسئولان به عنوان یکی از تهدیدات شناسایی شده و یکی از راهکارهای مقابله با این تهدید حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی است.


وی اعلام کرد: با نگاهی به جایگاه مهم و تأثیرگذار پیام‌رسان‌های اجتماعی در قرن حاضر و توجه قشرهای مختلف مردم به این فضای گسترده؛ در کمیسیون واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی تصمیم گرفتیم تا در نشستی تخصصی علل عدم مهاجرت مردم از پیام‌رسان‌های خارجی از جمله تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی را بررسی کنیم.


زادمهر توضیح داد: در این نشست فتاحی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیئت مدیره  شرکت ارتباطات زیرساخت و احسان قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون فضای مجازی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.


مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: نمایندگانی هم از سوی پیام‌رسان‌های داخلی به این نشست دعوت شده‌اند؛ داوری مدیرعامل پیام رسان بیسفون، محسن غفاری مدیرعامل پیام رسان ایتا، مهدی انجیدی مدیرعامل پیام رسان گپ و ایمان عیسی زاده مدیرفنی پیام رسان سروش نیز در این نشست حضور خواهند داشت.


وی همچنین اشاره کرد: این نشست امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها ساعت 16 در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4007/ 4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته