دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 15:40
حجت‌الاسلام مؤمنی:

نشاط واقعی در گرو دوستی با امام زمان(عج) است

یک کارشناس مذهبی گفت: اصل نشاط انسان در گرو گناه نکردن و دوستی با امام زمان (عج) است.
کد خبر : 326478
IMG14234472.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام مؤمنی در گردهمایی 4 هزار دانشجوی مهدی‌یاور که در مسجد جمکران برگزار شد به بیان ارزش‌های اسلامی ازدواج پرداخت و گفت: مرد باید مرام و معرفت داشته و قدردان زحمات شریک زندگی خویش باشد و بر این اساس دختر خانم‌ها نیز متقابلاً باید چنین رفتارها و اخلاقی داشته باشند.


حجت‌الاسلام مؤمنی اضافه کرد: گناه نکنید که گناه نشاط‌آور نیست. اگر می‌خواهید به «فَلاح» برسید، دین‌دار باشید.


وی با اشاره به فضیلت دین اسلام و دین‌داری در جوانان اذعان کرد: دین ما تنها جنبه آبادکردن آخرت را ندارد چرا که دنیا را هم آباد می‌کند و ادعا داریم آنهایی که به امام زمان(عج) وصل هستند، صاحب شادی حقیقی‌اند.


حجت‌الاسلام مؤمنی ادامه داد: متصل شدن به امام زمان(عج) عزت می‌آورد و تمام کرامات و فضیلت‌هایی که جوانان لازم دارند در‌ گرو این دوستی با امام‌زمان(عج) است‌، جوانی که در آرزوی زن خوب و متعهد بوده یا خانم‌هایی که در حسرت همسر خوب هستند، دنیا و آخرتشان تماماً در گرو دوستی با امام‌زمان(عج) است.


وی با اشاره به شادی و نشاط معنوی اظهار کرد: لازمه نشاط، گناه نیست؛ نشاط حقیقی در گرو اتصال به امام‌زمان(عج) است. جوانان! با گناه رفاقت نکنید که گناه نشاط آور نیست و کسی با گناه شاد نخواهد شد.


مؤمنی در پایان گفت: اگر می‌خواهید شاد باشید با امام‌زمان(عج) در ارتباط باشید و این امر به شرط نماز و گناه نکردن میسر است. صبح به صبح دعای عهد بخوانید و به امام زمان(عج) هر صبح و هر غروب سلام‌ دهید و برای حاجت‌هایتان به سوی امام زمان(عج) بروید.


انتهای پیام/4108/4107/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته