دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1397 - 09:01
صندوق رفاه دانشجویان؛

1000 تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی کشور تامین شد

با تاکید مقام عالی وزارت و پیگیری‌های این صندوق و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم 1000 تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی کشور تامین شد
کد خبر : 326290
download (10).jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه داشگاه خبرگزاری آنا از وزارت علوم و تحقیقات وفناوری؛ مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با تاکید مقام عالی وزارت و پیگیری‌های این صندوق و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم 1000 تن گوشت مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی کشور تامین و ابلاغیه‌ای برای دریافت آن صادر شد.


ذوالفقار یزدان‌مهر گفت: به منظور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت و راهبری تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه‌ها در سال تحصیلی جاری و جلوگیری از تاثیر منفی ناشی از بروز بحران اقلام اساسی به ویژه برنج، گوشت قرمز، مرغ، ماهی تلاش‌های گسترده‌ای از سوی صندوق رفاه دانشجویان انجام شده‌است.


وی افزود: با هماهنگی وزارت علوم و همچنین وزارتخانه‌های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و شرکت‌های ذیربط اقداماتی نظیر اخذ اطلاعات دقیق نیازهای غذاخوری‌های دانشجویی و ارسال اطلاعات به شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی اقداماتی در این راستا انجام شده است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های لازم نهایتا جناب اقای دکتر حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام میزان 1000 تن گوشت منجمد وارداتی مورد نیاز دانشگاه‌های دولتی را به تفکیک استان جهت تحویل (برای مدت 2 ماه ) به واحدهای استانی خود در تاریخ 3 مهر سالجاری ابلاغیه‌ای را صادر کردند.


مشاور وزیر علوم اضافه کرد: با هماهنگی که با شرکت بازرگانی دولتی ایران کرده ایم و نیازهای دانشجویی در زمینه سایر اقلام مورد نیاز را برای آنان ارسال کرده ایم و بزودی این اقلام نیز در اختیار دانشگاه‌ها قرار می گیرد.


انتهای پیام/4108


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته