دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 16:47
با حضور دلیری؛

خانه تجارت ایران در بیشکک افتتاح شد

خانه تجارت ایران در بیشکک با حضور معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری قرقیزستان افتتاح شد.
کد خبر : 325860
636248437432677768.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه تجارت ایران در بیشکک پایتخت قرقیزستان افتتاح شد. مراسم آیین گشایش این مرکز در محل نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری با حضور علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیشکک، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع جمهوری قرقیزستان و رئیس آژانس سرمایه‌گذاری قرقیزستان، مدیران عامل ۳۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی و بیش از 100 تجار قرقیزستانی انجام شد.


این مرکز در محل نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری ایران در بیشکک (تحت عنوان خانه تجارت ایران در بیشکک) به‌کار خود ادامه می‌دهد و در آن محصولات ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و ۳۰ شرکت ایرانی دیگر در معرض نمایش تجار و فعالان اقتصادی قرقیزی و دیگر کشورهای همسایه قرقیزستان قرار می‌گیرد. این برنامه، با برگزاری نشست تجاری فناوری و جلسات B2B بین شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و شرکت‌های متناظر قرقیزی در محل خانه تجارت ایران در بیشکک ادامه یافت.


همچنین نمایشگاه دائمی محصولات صنعتی و فناوری ایران در بیشکک محصولاتی از ۹ حوزه مختلف همچون کشاورزی و دامپروری، بهداشت و سلامت، معدن و ماشین‌آلات صنعتی، نساجی، غذا، پلیمر و پلاستیک،  ساختمان، الکترونیک را نمایش می‌دهد.


انتهای پیام/4085


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته