دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 06:40
زینال‌نژاد:

ارتباط با صنعت را تقویت می‌کنیم

رئیس مرکز تحقیقات صنعت و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: مذاکراتی با شرکت‌های وابسته به اپراتور تلفن‌ همراه انجام شد.
کد خبر : 325557
636418638428563325.jpg

معصومه زینال‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حوزه علم و فناوری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به فعالیت‌های مرکز تحقیقات صنعت و سلامت در واحد تهران غرب گفت: فعالیت‌ها در حوزه‌های تعمیر و نگهداری تجهیزات، پیش‌بینی بیماری‌های محیطی فراگیر و بیماری‌های عصبی ناشناخته رو به شیوع انجام می‌شود.


وی ادامه داد: در حوزه‌هایی که مطالعات شروع شده بود رهیافت‌های ارزشمندی در قالب پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و پروپوزال‌های دکتری به‌ دست آمده است که تمام آن‌ها در راستای پاسخ به نیازهای جامعه است و همچنین نتایج و داده‌های این تحقیقات با بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاشته می‌شود.


رئیس مرکز تحقیقات صنعت و سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: مذاکراتی با شرکت‌های وابسته به اپراتور تلفن‌ همراه در راستای «ارتباطات با مشتری و پیش‌بینی رفتار» انجام شده که در حال حاضر پروپوزال‌هایی برای آن‌ها در قالب پایان‌نامه در حال تهیه هستیم.


زینال‌نژاد در پایان با اشاره به تفاهم انجام شده میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با شرکت‌های وابسته به اپراتور تلفن‌ همراه تصریح کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند طرح‌هایی را در راستای تفاهم انجام شده تعریف کرده و مورد حمایت مرکز قرار بگیرند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته