دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1397 - 08:00
لاریجانی خبر داد:

مأموریت دانشگاه‌ها برای اولویت‌های علمی حوزه سلامت

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام اولویت‌های علمی کشور در حوزه سلامت به‌عنوان مأموریت طراحی‌، و به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.
کد خبر : 325495
IMG14311213.jpg

محمدباقر لاریجانی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره روند طرح تحول در آموزش پزشکی توضیح داد: خوشبختانه  طرح تحول  در آموزش پزشکی به‌خوبی در حال پیشرفت است. در دانشگاه‌ها نیز اخیراً ارزیابی کیفی از مناطق آمایشی انجام‌ شده است.


وی افزود: این ارزیابی در محورهای مختلفی که مناطق آمایشی در این طرح درگیر هستند، انجام‌ شده و مجموعه مناطق  در طرح تحول و آمایش همکاری مطلوبی دارند.


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این موضوع از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به‌خوبی در وزارت بهداشت اجرا شده و اخیراً هم تمام محورهای نقشه علمی را که اولویت‌های  حوزه سلامت بود و در دانشگاه‌ها مغفول مانده بود، به‌عنوان اولویت‌هایی به دانشگاه های علوم پزشکی محول کردیم.


وی اضافه کرد: بر این اساس، تمام اولویت‌های علمی کشور در حوزه سلامت به‌عنوان  مأموریت طراحی‌شده که امیدواریم با اجرای آن در زمینه تحولات  و نقشه علمی در قالب آمایش بتوانیم کارهای بیشتری را انجام دهیم.


انتهای پیام/4085/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته