دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 14:27
توسط واحد تهران جنوب؛

کاربرد سنجش از دور در اکتشاف مواد معدنی منتشر شد

عضو هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب از تألیف کتاب کاربرد سنجش‌‌ از دور در اکتشاف مواد معدنی توسط انتشارات واحد تهران جنوب خبر داد.
کد خبر : 325075
446331324_440407.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، فرانک فیضی درباره کتاب کاربرد سنجش‌ از دور در اکتشاف مواد معدنی گفت: این کتاب حاصل سال‌ها تجربه تدریس و کاربرد عملی آن در پروژه‌های اکتشافی است.


وی افزود: این کتاب نه‌تنها سرفصل دروس «دورسنجشی و GIS پیشرفته در اکتشاف» دوره دکتری و کارشناسی ارشد مهندسی اکتشاف معدن و «دورسنجی اکتشافی» دوره کارشناسی ارشد زمین‌شناسی اقتصاد را پوشش می‌دهند، بلکه به‌ عنوان یک راهنما برای اجرای پروژه‌های اکتشافی معدن، کاربرد دارد.


عضو هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب تصریح کرد: کتاب کاربرد سنجش‌ از دور در اکتشاف مواد معدنی، منبعی جدید در ارتباط با علم سنجش‌ از دور است.


وی ادامه داد: از این کتاب می‌توان به‌ عنوان یکی از منابع کاربردی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز افرادی که می‌خواهند این موضوع را به‌ طور تخصصی دنبال کنند، استفاده کرد.


به گزارش آنا، کتاب «کاربرد سنجش‌‌ از‌ دور در اکتشاف مواد معدنی» در 294 صفحه به‌صورت رنگی منتشرشده است. پیش‌ از این فرانک فیضی کتاب مقدمه‌ای بر پژوهش در مهندسی معدن، نفت و زمین‌شناسی را منتشر کرده است.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته