دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1397 - 11:38
رستمی:

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد 12 آذر برگزار می‌شود

مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرحله مقدماتی بیست و چهارمین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی روز 12 آذر برگزار می‌شود.
کد خبر : 324979
331.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرحله مقدماتی بخش کتبی بیست و چهارمین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی 12 آذر به طور همزمان در تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش دانشجویان و استادان با اندکی تغییرات نسبت به دوره بیست و سوم برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه آنا، درباره نحوه برگزاری بیست و سومین دوره از مسابقات قران و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به ابلاغ آیین‌نامه جامع مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد از مهرماه سال 1396، واحدهای دانشگاهی کار تبلیغات و فراخوان ثبت‌نام را بر اساس ضوابط و مقررات آغاز کردند و ثبت‌نام تمامی رشته‌ها در کانون‌های قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی انجام شد.


مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات آوایی (شفاهی) قرآن و عترت در سه رده استادان، دانشجویان و کارکنان، گفت: مسابقات شفاهی در هشت رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء،  حفظ کل قرآن کریم ، اذان و تواشیح برگزار شد.


وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن و عترت در سال 96 با حضور بیش از 30 هزار نفر در تمامی واحدهای دانشگاهی برگزار شد که در مرحله استانی مسابقات در میان منتخبان و نفرات برگزیده  واحدهای زیرمجموعه‌ی استان برگزار و در هر رشته یک نفر به مرحله نهایی معرفی شد.


رستمی تصریح کرد: مرحله نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور منتخبان بخش استادان و دانشجویان و نفرات اول هر رشته از استان‌های کشور (تقریباً 450 نفر) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در دو روز متوالی و تاریخ‌های 28 و 29 مهر سال 97 برگزار شد که مورد استقبال گسترده قرار گرفت.


وی افزود: اختتامیه این دوره از مسابقات در تاریخ 97/7/30 با حضور معاونت فرهنگی و دانشجویی و مسئولین کشوری و لشگری استان آذربایجان غربی  در واحد ارومیه به سرانجام رسید و در این مراسم پیام ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به دبیرخانه این دوره از مسابقات توسط ریاست دانشگاه آزاد اسلامی  واحد ارومیه قرائت شد.


مدیرکل اداره فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در این دوره از مسابقات 3 نفر برتر دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان و استادان به جشنواره ملی معرفی شدند. مرحله مقدماتی بیست و چهارمین مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی روز 12 آذر برگزار می شود.


انتهای پیام/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته