دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 09:13
دانش‌فرد:

واحد علوم و تحقیقات نخستین کنگره الگوهای جاودانه را برگزار می‌کند

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات گفت: نخستین کنگره الگوهای جاودانه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام و تجلیل ار خانواده‌های معظم آنان، ۵ اسفند سال جاری در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.
کد خبر : 3232

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کرم اله دانش‌فرد گفت: منظور از الگوهای جاودانه شهیدان و الگوهای صبر، اعضای خانواده‌های آنان است که با صبر و مقاومت در برابر مصائب و ثابت قدم ماندن در تداوم راه عزیزان خود و حمایت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، راه سرفرازی میهن اسلامی ایران را هموار کردند.


این مسئول افزود: در این حرکت فرهنگی، با آشنا ساختن نسل جوان، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه با ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، از مقام خانواده شهدا برای حضور پررنگ در این کنگره دعوت شده است. همچنین در این کنگره از برخی از جانبازان و هنرمندان به صورت خاص تقدیر خواهد شد.


به گفته معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های کشور همگام با ایثارگران، رزمندگان و خانوادهٔ شهدا در حفظ ارزش‌های اسلامی و ملی در تلاش و تکاپو است.


دانش‌فرد گفت: برنامهٔ این کنگره شامل مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، شب خاطره، شب شعر، بازدید از آسایشگاه جانبازان، زیارت مقبره شهدا در بهشت زهرا، برگزاری نمایشگاه بزرگ فرهنگی با محوریت ایثار و شهادت است.


وی افزود: همچنین برنامه‌های متنوع هنری، شعر، مداحی، فیلم کوتاه و تجلیل از برخی از خادمان دفاع مقدس و خانوادهٔ شهدا دیگر برنامه‌های این کنگره را تشکیل می‌دهد.


دانش‌فرد تصریح کرد: این کنگره به صورت سالانه در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، روز بزرگداشت آزادگان و مناسبت‌های سالانه این چنینی در برنامه‌های ستاد کنگره قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته