دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1397 - 15:53
قلعه نوی:

ویژه‌نامه 13آبان نشریه هم‌شاگردی منتشر شد

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ویژه‌نامه نشریه هم‌شاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با موضوع 13آبان منتشر شد.
کد خبر : 322758
photo_2018-09-28_15-42-57.jpg

رضا قلعه نوی  در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: ویژه‌نامه نشریه هم‌شاگردی به‌مناسبت ۱۳ آبان به همت واحد بین‌الملل و واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دو صفحه با ابعاد A۳ منتشر شد.
وی افزود: در این شماره، سرمقاله با عنوان طرح خاورمیانه بزرگ و در بخش تحلیل هفته نیز یادداشتی با عنوان «نقش و ظرفیت داعش در افغانستان» عوامل حضور داعش در افغانستان را بررسی کرده است.


دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: در بخش سخن هفته به نقش حضور روسیه و ترکیه در سوریه پرداخته و در بخش کنکاش هفته در یادداشتی، مجلس و انتخابات پارلمان عراق مورد بررسی قرار گرفته است.


قلعه نوی با بیان اینکه در بخش فرهنگی وضعیت سینمای محور مقاومت بررسی شده است، گفت: همچنین با توجه به اینکه این اولین ویژه‌نامه واحد بین‌الملل در سال جدید تحصیلی هم‌زمان با سالروز استکبارستیزی است در مطلبی اهمیت و نگاه به شرق با توجه به وضعیت فعلی کشور نیز تشریح شده است.


وی در پایان گفت: ویژه‌نامه بین‌الملل در سال تحصیلی جدید در حماسه‌آفرینی دوباره مردم در راهپمایی یوم‌الله 13 آبان در تهران و همچنین دانشگاه‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته