دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پهلوان در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد:

انتخاب و هدایت دانشجویان ورزشکار مستعد و نخبه دانشگاه آزاد اسلامی به تیم‌های دسته یک کشوری

مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به برگزاری مسابقات تیمی دانشجویان این دانشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم از بین دانشجویان حاضر در این رقابت‌ها، افراد مستعد و نخبه را به تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی که در لیگ یک است، هدایت کنیم.
کد خبر : 32240

دکتر محمدرضا پهلوان در حاشیه فینال مسابقات فوتسال دسته دو پسران دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها با آمادگی و برنامه‌ریزی خوبی شرکت کردند. معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی امسال با رویکردی جدید برای توسعه کمی و کیفی رشته‌های ورزشی به خصوص ورزش‌های با توپ مثل فوتسال که بصورت دسته‌های اول، دوم و سوم برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی کرده است.








برنامه‌ریزی در معاونت ورزش باعث ایجاد انگیزه برای تیم‌های شرکت کننده به ویژه در رشته‌های تیمی شده که دانشجویان ورزشکار با تلاش بیشتر بتوانند با صعود به دسته بالاتر و رقابت بیشتر و ایجاد انگیزه باشند و در این راستا از مسابقات استقبال خوبی شد

وی افزود: این برنامه‌ریزی در معاونت ورزش باعث ایجاد انگیزه برای تیم‌های شرکت کننده به ویژه در رشته‌های تیمی شده که دانشجویان ورزشکار با تلاش بیشتر بتوانند با صعود به دسته بالاتر و رقابت بیشتر و ایجاد انگیزه باشند و در این راستا از مسابقات استقبال خوبی شد.


مدیرکل ورزش همگانی و قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی این سیاست‌گذاری و نوع اجرا را در روند بازی‌ها بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: طبق گزارش‌های فنی رسیده از همکاران در مسابقات سراسر کشور، دانشجویان شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها باانگیزه بیشتر و تلاش‌های مضاعف‌تری در مسابقات حضور داشتند.


وی با ابراز خوشحالی از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور توانسته در کنار ارتقاء سطح علمی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه ورزش نیز قدم‌های موثری بردارد، افزود: با تدابیر و حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونت ورزش که توجه ویژه‌ای به موضوع ورزش دارند، واحدها که در تلاش هستند رقابت‌ها را هرچه بهتر و در سطح کمی و کیفی بی‌نظیری برگزار کنند و توجه داشته‌اند که نسبت به سال‌های گذشته مسابقات با کیفیت بهتری برگزار شود.


پهلوان اضافه کرد: فوتسال در دانشگاه آزاد اسلامی رشد خوبی داشته و علاقه‌مندان زیادی دارد. ما امیدواریم از بین دانشجویان در این رقابت‌ها افراد مستعد و نخبه را به تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی که در تیم دسته یک کشور است، هدایت کنیم و این فرصت را برای دانشجویان جهت حضور در میدان‌های بزرگتر فراهم کنیم.


پهلوان با تشکر از دکتر امیری رئیس واحد نجف‌آباد و همکاران ایشان که تمام تلاششان را برای میزبانی خوب و شایسته مسابقات می‌گذارند از این واحد قدردانی کرد و از شرایط و امکانات خوبی که برای میزبانی سه دسته از مسابقات فوتسال فراهم کردند، تشکر و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از میزبانان بسیار خوب و تلاشگر ما است و ما با اطمینان از کادر اجرایی و امکانات خوبی که این واحد دانشگاهی برخوردار است با خیال راحت میزبانی را به این واحد می‌سپاریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب