دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1397 - 02:45
تشکل‌ها در 13 آبان؛

دانشگاه الزهرا؛ اصلاح‌طلبان حاضر به شرکت در مناظره نیستند

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا(س) گفت: مناظره‌ای به‌مناسبت 13آبان در نظر گرفته شده که متأسفانه اصلاح‌طلبان حاضر به شرکت در آن و پاسخگویی نیستند.
کد خبر : 322317
مناظره.jpg

فاطمه علیزادنیا در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های انجمن اسلامی دفتر تحکیم دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت 13 آبان اظهار کرد: برنامه‌های این تشکل بیشتر در زمینه تحریم‌های فاز دوم آمریکاست که بناست 13 آبان به مرحله اجرا در بیاید.


وی افزود: به واسطه اینکه تحریم‌های جدید بنادر کشتیرانی، صنعت کشتی‌سازی، معاملات نفت و مشتقات آن و بانک مرکزی را شامل می‌شود و همچنین با توجه به فاجعه‌ای که با تصویب FATF در مجلس رخ داد در حال رایزنی برای برگزاری مناظره‌ای با موضوعات اقتصادی هستیم؛ اما سنگ‌اندازی‌های زیادی برای برگزاری برنامه انجام می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌هایی که از سمت دانشگاه انجام می‌شود بتوانیم برنامه‌ها را به مرحله اجرا برسانیم.


دبیر انجمن اسلامی دانشگاه الزهرا(س) عنوان کرد: ماهیت برنامه در نظر گرفته شده مناظره است. طبیعتاً هر مناظره دو طرف دارد که باید از طیف‌های مختلف انتخاب شوند. طیف همسو یا انقلابی به راحتی برای حضور در برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند و گزینه‌های متفاوتی را می‌توان دعوت کرد در طرف روبه‌رو هم گزینه‌های متفاوتی هستند اما حاضر به مناظره نیستند.


علیزادنیا با اشاره به مهمانان این برنامه عنوان کرد: نمایندگان مجلس، وزرای سابق، معاونان وزیر و... از طرف ما برای حضور در مناظره دعوت شده‌اند که برخی پذیرفته‌اند و برخی از آنها حاضر به پذیرش مناظره و پاسخگویی به سوالات حتی در محیط آکادمیک نیستند.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته