دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آبان 1397 - 11:32
نظرپور:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها در حوزه مدیریت سبز

معاون اداری - مالی وزارت علوم گفت: «سومین نمایشگاه دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» آبان ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 321089

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌ عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدتقی نظرپور در رابطه با سومین نمایشگاه «دستاوردهای اجرایی دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز» اظهار کرد: این نمایشگاه با توجه به اهمیت مطالعه و شناخت وضع موجود، آموزش و گسترش آگاهی‌های جامعه هدف، تهیه بانک اطلاعات مصارف حامل‌های انرژی و آب، نظارت بر حسن اجرا و نگهداری پیشگیرانه و... در ساختمان‌های دانشگاه‌ها می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف «مدیریت سبز» یاری دهد.


وی افزود: در نمایشگاه حاضر به ارائه مقادیر صرفه‌جویی دانشگاه‌ها و مقایسه آن با شاخص‌های حوزه‌های مختلف مدیریت سبز نظیر انرژی‌های تجدیدپذیر، مدیریت پسماند، مدیریت انرژی، مدیریت آب و پساب، مدیریت فضای سبز و... پرداخته خواهد شد.


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه از ساعات ۹ صبح الی ۱۷ عصر از نمایشگاه مذکور و دستاوردهای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری در حوزه مدیریت سبز، بازدید کنند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته