دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصیری خبر داد:

برپایی موکب‌های دانشگاه آزاد در مسیر کربلا تا نجف

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی از برپایی سه موکب دانشجویی توسط واحدهای این دانشگاه در مسیر نجف تا کربلا خبر داد.
کد خبر : 320222

رضا نصیری در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با ایام پیاده‌روی اربعین اقدام به برپایی موکب‌های دانشجویی برای ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی در داخل کشور و در بین مسیر نجف تا کربلا کرده‌اند.


وی افزود: در این راستا تاکنون برپایی 3 موکب دانشجویی در مسیر کربلا تا نجف  قطعی شده است که یکی از آنها با نام موکب دانشجویان جهان اسلام متعلق به واحد علوم و تحقیقات و در عمود 1338 مستقر است.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در شهر کاظمین و واحد کرمان نیز در مسیر نجف تا کربلا موکب‌هایی برپا کرده‌اند.


نصیری با اشاره به موکب‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در داخل کشور گفت: واحد خوزستان در ورودی شهر شلمچه، واحد ایلام در شهر ایلام و واحد مهران نیز در مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران، موکب‌هایی را برپا خواهند کرد.


وی تصریح کرد:  البته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویان این دانشگاه در برپایی بسیاری از موکب‌ها کمک کرده‌اند و حتی با دانشگاه‌های دیگر، موکب مشترک داشته و بخشی از فعالیت‌ها را به عهده گرفته‌اند.


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته