دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1397 - 01:20
یک دانشجوی دانشگاه جمال‌الدین اسدآبادی:

خوابیدن در کتابخانه بهتر از خوابگاه است

یک دانشجوی دانشگاه جمال الدین اسد آبادی گفت: با وجود گذشت یک ماه از شروع سال تحصیلی هنوز برخی از دانشجویان دانشگاه جمال‌الدین اسدآبادی در کتابخانه این دانشگاه می‌خوابند.  
کد خبر : 319083
sakhteman.jpg

یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: با وجود گذشت یک ماه از شروع سال تحصیلی هنوز برخی از دانشجویان دانشگاه جمال‌الدین اسدآبادی در کتابخانه این دانشگاه می‌خوابند. 


این دانشجو در ادامه گفت: دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی امسال بیشتر از ظرفیت دانشجو گرفته است. اما از آنجا که این دانشگاه به اندازه همه دانشجویان خوابگاه ندارد که در اختیار دانشجویان قرار دهد برخی از دانشجویان در همان روزهای اول انصراف دادند و از ادامه تحصیل در این دانشگاه سر باز زدند.   


وی در ادامه افزود: در حال حاضر یک باب خوابگاه از سوی دانشگاه در نظر گرفته شده است، اما از آنجا که آنجا هنوز آب و برق ندارد مناسب اسکان نیست و دانشجویان ترجیح می‌دهند در کتابخانه دانشگاه بمانند. در حال حاضر دانشگاه مدام می‌گوید ما این مشکل را برطرف می‌کنیم، اما با گذشت یک ماه هنوز دانشجویان همان شرایط را دارند.


این دانشجو ادامه داد: وضعیت دانشجویان دختر کمی بهتر است و مشکل خوابگاه آن‌ها برطرف شده است، اما دانشجویان پسر تقریباً همان شرایط را دارند.


وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات دانشجویان این است که دانشگاه می‌گوید به دانشجویانی که در خود استان ساکن هستند خوابگاه نمی‌دهد این در حالی است که برخی از این دانشجویان مجبورند هر روز دو تا سه ساعت برای رفتن و برگشت از دانشگاه زمان بگذارند که این زمان زیادی است.


انتهای پیام /4087


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته