دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز خبر داد:

برگزاری دوره‌‌ آشنایی دانشجویان با فضای فرهنگی عراق/ برپایی موکب دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از برگزاری دوره‌ آشنایی دانشجویان با فضای فرهنگی و سیاسی عراق خبر داد.
کد خبر : 317519

محسن فروتن در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: استان‌های مرزی به دلیل نزدیکی به عراق سفرهای کاروانی چندانی ندارند اما سعی داریم حتی‌المقدور دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اهواز را به‌صورت کاروانی اعزام کنیم.


وی افزود: درحال رایزنی هستیم تا با استفاده از برخی خیرین عراقی یا اقوام دانشجویان که در عراق ساکن هستند برای دانشجویان از مرز عراق تا نجف به‌صورت رایگان سرویس ایاب و ذهاب فراهم کنیم.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: تنها موکب دانشجویی در مرز چذابه است که به‌صورت اشتراکی با دیگر دانشگاه‌‌های استان برپا خواهد شد و بخشی از فعالیت‌ها نیز به دانشگاه آزاد واحد اهواز سپرده می‌شود.


فروتن تصریح کرد: جمعه 27 مهر نیز دوره‌ای ویژه دانشجویان فعال فرهنگی برگزار می‌کنیم که در آن اطلاعات سیاسی کشور عراق، فضای فرهنگی این کشور و مباحث این چنینی به دانشجویان ارائه می‌شود.


وی ادامه داد: احساس کردیم دانشجویانی که به عراق می‌روند باید با فرهنگ، آداب و رسوم، مسائل سیاسی این کشور و همچنین زبان عربی آشنایی داشته‌باشند.


انتهای پیام/4007/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب