دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 127

بازدید مدیرکل ورزش قهرمانی و پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات بسکتبال دسته دوم

مدیرکل ورزش قهرمانی و پهلوانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در واحد سمنان از نحوه برگزاری مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.
کد خبر : 31751

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان در نخستین ساعات چهارمین روز از مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی محمد رضا پهلوان با حضور در واحد سمنان از امکانات این واحد دانشگاهی در برگزاری مسابقات دیدن کرد.


وی در این بازدید از سالن برگزاری مسابقات بسکتبال در مجموعه ورزشی آزادگان، مهمانسرای فرهیختگان دانشگاه محل اسکان تیم‌ها و مجموعه سلف سرویس دیدن کرد و از نزدیک با برخی از بازیکنان، سرپرستان و مربیان حاضر در مسابقات درباره کم و کیف برگزاری به گفت‌وگو پرداخت.


وی همچنین از امکانات مجموعه ورزشی آزادگان واحد سمنان بازدید کرد.


پهلوان در حاشیه این بازدید، امکانات ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امکانات خوبی در این واحد دانشگاهی فراهم شده است که باید به سایر سازمان‌ها و نهادها معرفی شود تا مورد استفاده برای برگزاری مسابقات مختلف توسط فدراسیون‌های ورزشی قرار گیرد.


وی افزود: نزدیکی مسافت سمنان به تهران و متمرکز بودن تمامی خدمات لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی پتانسیل بسیار خوبی است که در این واحد دانشگاهی فراهم آمده که باید از آن نهایت استفاده را برد.


مسابقات دسته دوم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 9 تیم و در دو گروه 4 و 5 تیمی در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته