دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1397 - 14:56
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران:

مشکلات ارزی در شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه دیجیتال کمتر احساس می‌شود

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: شرکت‌هایی که در حوزه دیجیتال فعال هستند، مشکل جدی در زمینه ارز ندارند چرا که اکثر این شرکت‌ها خصوصی هستند و با این سختی‌ها آشنایی دارند.
کد خبر : 316794

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سورنا ستاری بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: ظرفیت بالایی از لحاظ نیروی انسانی در کشور وجود دارد و معاونت علمی نیز کتاب‌هایی را در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری توزیع کرده تا ایده‌پردازی، به‌خصوص در حوزه سلامت، بیشتر از قبل شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری گفت: یکی از پیشرفت‌هایی که در شرکت‌های دانش‌بنیان حاصل شده این است که این شرکت‌ها در حوزه سخت‌افزار نیز وارد شده‌اند اما از عوامل مهم برای پایداری و رشد این شرکت‌ها این است که بازار برای شرکت‌ها ایجاد کنیم. 

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مراکز و شرکت‌های حوزه سلامت با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کنند و امیدواریم با انعقاد این تفاهم‌نامه این حمایت‌ها بیشتر شود.

ستاری درباره مشکلات ارزی برای شرکت‌های دانش‌بنیان توضیح داد: قطعاً در هر مجموعه‌ای با این شرایط کنونی، مشکلاتی در زمینه ارزی وجود دارد ولی شرکت‌هایی که در حوزه دیجیتال فعال هستند، مشکل جدی ندارند چرا که اکثر این شرکت‌ها خصوصی هستند و با این سختی‌ها آشنایی دارند. 

انتهای پیام/4085/ن

انتهای پیام/

برچسب ها: سورنا ستاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته