دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 مهر 1397 - 02:45
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه شهیدرجایی:

اجرایی شدن لوایح FATF خیانت به خون شهدا و ملت است

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی گفت: با توجه به اینکه طبق ضوابط FATF، تمام اطلاعات اقتصادی باید برخط در اختیار طرف‌های خارجی قرار بگیرد، این طرح خیانت محض به خون شهدا و ملت غیور ایران است.
کد خبر : 313974

رضا خوش‌اندام در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌رو در این بازه زمانی، FATF از مهم‌ترین مسائل کشور است و دانشجویان انقلابی مانند همیشه در صف اول این کار قرار دارند و پای کار منافع ملی هستند.
وی افزود: با توجه به اینکه طبق ضوابط FATF، تمام اطلاعات اقتصادی باید برخط در اختیار طرف‌های خارجی قرار بگیرد، این طرح خیانت محض به خون شهدا و ملت غیور ایران است.

 دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی با بیان اینکه این طرح دارای 41 بند است که متاسفانه 32 بند آن توسط دولت در حال اجراست گفت: هیچ‌گونه سند حقوقی وجود ندارد که با استناد به آن، بتوان ادعا کرد تحریم‌ها بعد از اجرا شدن FATF کاهش می‌یابند.

خوش‌اندام عنوان کرد: با اجرایی شدن FATF تمام اطلاعات صرافی‌ها در اختیار طرف‌های خارجی قرار می‌گیرد و باعث بی‌ثباتی قیمت ارز و غیر قابل کنترل شدن بازار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس نظرات کارشناسان و اقتصاددان‌ها، راه‌حل خروج از این آشفتگی اقتصادی، FATF نیست بلکه  اصلاحات ساختارهای اقتصادی به‌ویژه اصلاح نظام‌های بانکی، ارزی، بودجه‌‌بندی و مالیاتی و بهبود فضای کسب و کار کشور باعث برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.
دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی  تصریح کرد:‌ همچنین ایجاد پیمان‌های دوجانبه مالی یا چندجانبه، می‌تواند ناجی اقتصاد کشور باشد. با مدنظر قرار دادن این نکته، که کشورهایی حامی اصلی تروریست و به وجود آورنده داعش همچون عربستان و اسرائیل اعضای ناظر این طرح هستند؛ ادعای این طرح مبنی بر مبارزه با تروریست مضحک است.

خوش‌اندام در پایان گفت: ما جوانان انقلابی، دلسوزانه از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست می‌کنیم با توجه به صلاح انقلاب و نظام، مانع تصویب این طرح استعماری شوند. آگاه باشید که تاریخ این تصمیم شما را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/4007/

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iraq
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
۰
برجام اول ضربه به تاسیسات هسته ایی بود که شد -برجام دوم ضربه به تاسیسات موشکی از طریق تصویب لایحه FATF بود که توسط مجلس در حال انجام است ./.
هلدینگ شایسته