دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/ 100

نتایج روز دوم رقابت‌های دسته دوم مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

رقابت‌های دسته دوم مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشجویان دختر و پسر از 11 مرداد به میزبانی 8 واحد دانشگاهی و در 5 رشته ورزشی آغاز شده و در حال برگزاری است.
کد خبر : 31327

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات سراسری دسته دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته والیبال، بسکتبال و فوتسال در بخش دختران و پسران و رشته‌های فوتبال و هندبال فقط در بخش پسران تا 16 مرداد ادامه خواهد داشت تا قهرمانان دسته دوم نیز مشخص شوند.


به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات، در پایان رقابت‌های دسته دوم، دو تیم برتر به دسته اول صعود کرده و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.


در روز دوم این مسابقات در رقابت‌های مختلف به میزبانی 8 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای فیروزکوه، سمنان، شهرکرد، همدان، قائم‌شهر، کرج، مبارکه و نجف‌آباد نتایج زیر به دست آمد:


خراسان رضوی و خوزستان از سد حریفان هندبالی گذشتند


رقابت‌های مقدماتی دسته دو هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد قائم‌شهر در جریان است، با برگزاری دو بازی در صبح روز دوم پیگیری شد. خراسان رضوی با نتیجه 23 بر 15 بر خراسان جنوبی غلبه کرد و یزد با نتیجه 15 بر 23 مغلوب خوزستان شد.


در روز دوم این رقابت‌ها دو تیم یزد و خوزستان با قضاوت یاوری و توکلی به مصاف هم رفتند و تیم خوزستان در نیمه اول با نتیجه 12 بر 5 و در نیمه دوم با یک بازی زیبا با نتیجه 19 بر 11 تیم یزد را شکست داد.


در بازی دوم تیم‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی با قضاوت ذکایی و جمشیدی، تیم خراسان رضوی در نیمه اول توانست با نتیجه 11 بر 7 پیروز میدان باشد و در نیمه دوم هم با اختلاف 8 گل تیم یزد را مغلوب کند.


در بازی سوم و چهارم که با رقابت چهار تیم آذربایجان غربی و همدان، کرمان و آذربایجان شرقی، عصر دیروز پیگیری شد، آذربایجان شرقی با نتیجه 20 بر 15 بر کرمان غلبه کرد و آذربایجان غربی با نتیجه 13 بر 16 مغلوب همدان شد.


تیم آذربایجان غربی از این دوره از مسابقات حذف و برای کسب مقام سوم و چهارمی گروه خود امروز به رقابت می‌پردازد. در این بازی رضا سمائی و فرزاد امامی با زدن 5 گل بهترین بازیکن میدان بودند.


برندگان بسکتبال دختران در روز دوم مشخص شدند


در نخستین مسابقه روز دوم این رقابت‌ها تیم بسکتبال دختران بروجرد به نمایندگی از استان لرستان به مصاف حریف شمالی خود تیم گیلان با قضاوت سمانه دهقانی، مهناز عمو و فاطمه بهرامی رفت که تنها با اختلاف یک امتیاز برنده این مصاف مشخص شد.


در این مسابقه تیم گیلان در کوارتر اول و سوم برابر حریف خود با نتایج 10 بر 6 و 16 بر 14 به برتری رسید و در مقابل تیم بروجرد در کوارترهای دوم و چهارم با حساب 17 بر 11 و 13 بر 12 به پیروزی رسید تا در نهایت بروجردی‌ها تنها با یک پرتاب پنالتی در دقایق پایانی برنده این رقابت دیدنی باشند.


در پایان این مسابقه بروجردی‌ها با حساب 50 بر 49 حریف شمالی خود گیلان را از پیش رو برداشتند تا نخستین تیم صعودکننده به مرحله بعد لقب بگیرند.


در دومین بازی روز دوم این رقابت‌ها تیم دختران بلندقامت بیرجندی به نمایندگی از استان خراسان جنوبی رو در روی حریف بوشهری خود با قضاوت بنفشه بجنوردی، صنم کوهی و نسرین بیات قرار گرفتند که در نهایت به پیروزی دست پیدا کرد.


در این مسابقه تیم خراسان جنوبی در کوارترهای دوم و چهارم برابر حریف خود با نتایج 17 بر 9 و 19 بر 14 به پیروزی رسید و در مقابل تیم بوشهر در کوارترهای اول و سوم با حساب 9 بر 6 و 16 بر 9 به برتری دست یافت.در پایان این مسابقه تیم خراسان جنوبی موفق شد با حساب51 بر 48 و تنها با سه اختلاف به برتری برسد تا تیم‌های صعودکننده این گروه به روز آخر کشیده شود.


در سومین بازی روز دوم این رقابت‌ها تیم اصفهان که از آمادگی به نسبت بهتری در مقایسه با تیم‌های دسته دومی برخوردار است با قضاوت مهناز عمو، نصوره علیخانی و شورا اشترانی به مصاف تیم بندرعباس نماینده استان هرمزگان رفت که در نهایت این مسابقه به پیروزی اصفهانی‌ها و صعود آنها به مرحله بعد انجامید.


در پایان این مسابقه تیم اصفهان موفق شد با اختلاف 41 امتیازی و نتیجه کلی 67 بر 26 به برتری برسد تا دومین تیم صعودکننده در جمع هشت تیم برتر معرفی شود.


تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد قم نتوانست در برابر حریف دو رقمی شود و تنها با کسب هفت امتیاز نتیجه را به حریف چهارمحالی خود واگذار کرد.


در چهارمین بازی روز دوم این رقابت‌ها بعد از ظهر دیروز دوشنبه تیم خوزستان به دنبال جبران شکست روز قبل خود بود برابر تیم قم صف‌آرایی کرد. این مسابقه با قضاوت صنم کوهی، شیوا قربانی و نسرین بیات برگزار شد که در نهایت این مسابقه به پیروزی خوزستانی همراه شد.


در این مسابقه دختران بسکتبالیست خوزستانی در هر چهار کوارتر برابر حریف خود با نتایج 10 بر 6، 12 بر صفر، 19 بر 4 و 9 بر دو به پیروزی رسیدند تا مقتدرانه در این بازی پیروز شوند. در پایان این مسابقه تیم قم که روز اول بازی ضعیفی را ارائه کرده بود، نتوانست برابر خوزستان حرف برای گفتن داشته باشند در نهایت با حساب 50 بر 12 مقابل دختران اهوازی شکست را پذیرفت.


در پنجمین بازی روز دوم این رقابت‌ها عصر دوشنبه تیم قزوین که روز قبل آن برابر کرمان شکست را پذیرا شده بود، موفق شد با ارائه یک بازی منطقی و زیبا به پیروزی دست پیدا کند و امید خود را برای صعود به مرحله بعد پررنگ کند.


در این مسابقه دختران بسکتبالیست خوزستانی در هر چهار کوارتر برابر حریف خود با نتایج 15 بر 10، 16 بر 10، 9 بر 7 و 10 بر 4 به پیروزی رسیدند تا مقتدرانه در این بازی پیروز شوند.


در آخرین بازی روز دوم این رقابت‌ها عصر دوشنبه تیم کرمانشاه که روز قبل آن برابر تیم خوزستان به برتری رسیده بود، با روحیه بهتری مقابل تیم چهارمحال و بختیاری به میدان رفت که در نهایت در یک بازی زیبا توانست حریف خود را شکست دهد.


در این مسابقه دختران بسکتبالیست کرمانشاهی در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج 16 بر 9 و 23 بر 9 به برتری رسیدند و در مقابل حریف چهارمحالی در کوارترهای اول و سوم با حساب 16 بر 12 و 12 بر 6 به پیروزی رسیدند.


تیم کرمانشاه در نهایت 57 بر 46 به برتری رسید که با کسب این پیروزی ارزشمند به عنوان یکی از هشت تیم صعودکننده به مرحله بعد معرفی شد.


برتری تیم‌های آذربایجان غربی، البرز و چهارمحال و بختیاری در مسابقات فوتسال


در روز دوم مسابقات قهرمانی دسته دوم فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ابتدا تیم‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آذربایجان غربی موفق شد با نتیجه 3 بر یک بر حریف خود غلبه کند.


در دومین دیدار، دو تیم البرز و اصفهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و در یک بازی دیدنی تیم البرز با نتیجه 3 بر 2 از سد اصفهان گذشت.


در دیدار سوم مسابقات دسته دوم فوتسال در مرحله مقدماتی تیم استان مرکزی در برابر استان اردبیل با نتیجه یک بر یک مساوی از زمین خارج شدند.


در چهارمین دیدار نیز تیم استان خراسان شمالی و چهار محال و بختیاری رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار پرگل تیم چهار محال و بختیاری با نتیجه 6 بر یک خراسان شمالی را شکست داد.


آذری‌ها، قزوین و لرستان را در والیبال شکست دادند


مسابقات لیگ دسته دوم والیبال سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در روز دوم با برد آذری‌ها و شکست فارس، خوزستان و ... ادامه یافت.


در پایان بازی‌های مسابقات لیگ دسته دوم والیبال دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، تیم والیبال دانشجویان استان آذربایجان شرقی توانست با نتیجه دو بر یک، مقتدرانه از سد قزوین عبور کند.


سپس دانشجویان آذربایجان غربی هم موفق شدند با نتیجه مشابه دو بر یک لرستان را ببرند و در دیدار سوم بازی نزدیک دو تیم گیلان و خوزستان را گیلانی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به نفع خود خاتمه دادند و دیدار پایانی صبح دیروز نیز بین دو تیم سیستان و بلوچستان و فارس برگزار شد که دو بر صفر سیستانی‌ها پیروز میدان بودند.


در پایان بازی‌های عصر دیروز مسابقات لیگ دسته دوم والیبال دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، تیم والیبال دانشجویان استان آذربایجان شرقی توانست با نتیجه دو بر صفر مقتدرانه از سد گیلان عبور کند؛ سپس دانشجویان آذربایجان غربی هم موفق شدند با نتیجه مشابه دو بر صفر سیستان و بلوچستان را ببرند و در دیدار سوم بازی نزدیک دو تیم البرز و خوزستان را کرجی‌ها با نتیجه 2 بر صفر به نفع خود خاتمه دادند و دیدار پایانی نیز بین دو تیم لرستان و سمنان برگزار شد که دو بر صفر لرستانی‌ها پیروز میدان بودند.


اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر برندگان روز دوم فوتسال دختران


تیم‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر در دومین روز از مسابقات کشوری فوتسال دختران دانشگاه آزاد اسلامی(دسته دوم) به میزبانی واحد مبارکه به برتری رسیدند.


به گزارش خبرنگار آنا، در ابتدای مسابقات دو تیم اصفهان و لرستان با هم رقابت کردند که در پایان تیم اصفهان با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.همچنین تیم سیستان و بلوچستان موفق شد 5 بر صفر خراسان رضوی را مغلوب کند.


در ادامه تیم هرمزگان در یک بازی نفس‌گیر و پرگل با نتیجه 10 بر یک توانست تیم آذربایجان غربی را شکست دهد، سپس تیم بوشهر در رقابت با تیم زنجان توانست با نتیجه 8 بر صفر جزو برترین‌های این دوره از رقابت‌ها شود.


خوزستان، گیلان، اصفهان و یزد برنده در مسابقات والیبال


به گزارش خبرنگار آنا، دومین روز مسابقات دسته 2 والیبال دختران با برتری تیم‌های خوزستان، گیلان، اصفهان و یزد در شهرکرد به پایان رسید.


در ابتدا دو تیم والیبال آذربایجان غربی و خوزستان با هم رقابت کردند که در پایان تیم خوزستان با نتیجه دو بر صفر تیم آذربایجان غربی را شکست داد.همچنین تیم گیلان موفق شد با دو گیم بازی 2 بر صفر البرز را مغلوب کند.


در ادامه تیم کرمانشاه با نتیجه 2 بر صفر بازی را به اصفهان واگذار کرد و تیم یزد هم با نتیجه 2 بر یک توانست تیم بوشهر را شکست دهد و از برترین‌های این دوره از رقابت‌ها شود.


روز دوم بسکتبال و پیروزی البرز، هرمزگان، کردستان و فارس تیم‌های


روز دوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی تیم‌های البرز، هرمزگان، کردستان و فارس به پایان رسید.


به گزارش خبرنگار آنا، در روز دوم این مسابقات و از گروه اول تیم‌های لرستان و البرز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 69 بر 50 با پیروزی تیم بسکتبالیست‌های البرز به پایان رسید.


تیم‌های فارس و کرمان دیگر دیدار گروه اول را برگزار کردند که در پایان تیم فارس توانست در دیداری نزدیک و پایاپای با اختلاف یک پرتاب دو امتیازی و ثبت نتیجه 53 بر 51 بر حریف خود غلبه کند.


دیدار سوم مسابقات را تیم‌های هرمزگان و خراسان جنوبی از گروه دوم مسابقات برگزار کردند که هرمزگانی‌ها توانستند در این مسابقه با نتیجه 56 بر 31 از سد خراسان جنوبی عبور کنند.


دیدار آخر روز دوم مصاف دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که به نمایندگی از استان سمنان در این رقابت‌ها حضور دارد با تیم کردستان بود. تیم میزبان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشت که در دیدار اول مغلوب گلستان شده بود. این دیدار برای صعود آن‌ها بسیار مهم بود. با این حال در پایان دیدار و در شرایطی که دو تیم در امتیاز 95 بر 95 مساوی بودند نتوانستند بر حریف غلبه کنند و در پایان با یک اختلاف بازی را به کردستان واگذار کردند. این دیدار با نتیجه 96 بر 95 به نفع کردستان به پایان رسید.


البرز با 6 گل از سد قزوین گذشت


در دومین روز دسته دو مسابقات فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد کرج در گروه A هرمزگان با آذربایجان شرقی دیدار کرد و در یک بازی زیبا هرمزگان با 3 گل زده و 2 گل خورده به پیروزی رسید.


به گزارش خبرنگار آنا، بازی دوم این گروه که بین تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان بود به دلیل حذف کهگیلویه و بویراحمد از جدول مسابقات به دلایل انضباطی برگزار نشد.


از سوی دیگر در گروه B بوشهر در برابر سمنان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و تیم البرز و قزوین نیز به مصاف یکدیگر رفتند که در یک بازی پرگل و زیبا البرز 6 بار دروازه قزوین را باز کرد و قزوین تنها توانست 2 گل خورده را جبران کند.


در روز سوم این مسابقات 4 تیم صعود کننده از دسته 2 به دسته یک مشخص خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته