دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1397 - 16:20
دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت :

تشکل‌های اصلاح‌طلب بابت تصمیم اشتباهی که گرفته‌اند، پاسخگو باشند

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت گفت: عارف به‌عنوان کسی که به تشکل‌های اصلاح‌طلب خط می‌دهد و تشکل‌های اصلاح‌طلب، بابت تصمیم اشتباهی که گرفته‌اند، امروز باید پاسخگو باشند.
کد خبر : 311945

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به توییت محمدرضا عارف مبنی بر اینکه در حال حاضر تشکل‌های اصلاح‌طلب مطالبه‌گر باشند، اظهار کرد: مضمون توییت این است که عملاً تشکل‌ها بدون توجه به حمایت تمام‌قدی که از دولت انجام داده‌اند، صرفاً مطالبه‌گر باشند.


سارا عاقلی افزود: این روند غیرمدنی و غیرمنطقی برای تشکل‌های دانشجویی است. وقتی بنده به‌عنوان یک تشکیلات از موضوعی حمایت می‌کنم و تمام کار ویژه‌های تشکیلاتی و محتوایی خود را برای به ثمر رسیدن محور و یا موضوعی به‌کار می‌گیرم، بعد باید پاسخگو باشم و نمی‌توانم شانه خالی کنم.


وی با تأکید بر اینکه پیام توییتری عارف، مصداق بارز شانه خالی کردن است، گفت: پیام عارف به‌نوعی حاشا کردن است و این موضوع با منطق تشکل‌ها همخوانی ندارد. عارف به‌عنوان کسی که به تشکل‌های اصلاح‌طلب خط می‌دهد و تشکل‌های اصلاح‌طلب بابت تصمیم اشتباهی که گرفته‌اند، پاسخگو باشند.


عاقلی تصریح کرد: اینکه می‌گوییم تصمیم اشتباه، منظور موضع‌گیری سیاسی آنها نیست. تشکل‌ها آزاد هستند که هر موضعی که می‌خواهند داشته باشند؛ اما جنبش ‌دانشجویی هویت و حریمی دارد. اینکه جنبش دانشجویی در حد یک ستاد انتخاباتی تنزل داده شود، کار سطح پایینی محسوب می‌شود و این با مفهوم جنبش دانشجویی و تشکل دانشجویی در تضاد است.


دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: این تشکل‌ها همه وجود خود را خرج یک نفر کردند و اکنون می‌خواهند شانه خالی کنند. آنها امروز باید از رفتار و حمایت کورکورانه خود گله‌مند باشند.


انتهای پیام/4060


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته